پرستو مقدم

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون،

 معرفی/ بیوگرافی:

پرستو مقدم (به انگلیسی: Parastoo Moghadam) هنرمند ایرانی است.

خانم پرستو مقدم، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «ترش و شیرین»، سریال تلویزیونی «خوش‌نشین‌ها» و سریال تلویزیونی «بچه‌های نسبتاً بد» فعالیت داشته است.

پرستو مقدم بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار پرستو مقدم می‌توان به بازیگری در سریال ترش و شیرین، سریال خوش‌نشین‌ها و سریال بچه‌های نسبتاً بد اشاره کرد.

پرستو مقدم نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1384 در فیلم تله به کارگردانی سیروس الوند بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال ترش و شیرین، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای پرستو مقدم محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون محمدرضا گلزار، مهناز افشار، ماه‌چهره خلیلی و سحر زکریا را تجربه کرد.

پرستو مقدم در سال 1385 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم پرستو مقدم در این سال، بازیگری در سریال ترش و شیرین به کارگردانی رضا عطاران محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی پرستو مقدم بازی در سریال ترش و شیرین بوده است. پرستو مقدم سال 1385 سریال ترش و شیرین نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با رضا عطاران همکاری داشته است. پرستو مقدم توانست با بازی در سریال ترش و شیرین تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر شهره سلطانی، حمید لولایی، رضا عطاران و رضا شفیعی‌جم بر تجارب او افزود.

پرستو مقدم علاوه‌بر سریال ترش و شیرین، سال 1389 در سریال خوش‌نشین‌ها نیز بازی کرده است. پرستو مقدم این‌بار با سعید آقاخانی یعنی کارگردان سریال خوش‌نشین‌ها و هنرمندانی چون علی صادقی، سیروس گرجستانی، مرجانه گلچین و امیر غفارمنش همکاری داشت.

در این سال‌ها پرستو مقدم با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران حلیمه سعیدی با 2 مرتبه، بهشاد شریفیان با 2 مرتبه، خشایار راد با 2 مرتبه، حمید لولایی با 2 مرتبه و اشکان خطیبی با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با پرستو مقدم داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی پرستو مقدم آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. پرستو مقدم را باید بیشتر بازیگر تلویزیون بدانیم چرا که 67% آثار وی تلویزیونی و 33% آثارش سینمایی است. در واقع پرستو مقدم از مجموع 6 اثری که در کارنامه دارد، در 4 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال بچه‌های نسبتاً بد، سریال خوش‌نشین‌ها، سریال گزارش یک اعدام و سریال ترش و شیرین نام‌های و در 2 اثر در سینما با نام‌های فیلم مزد عشق و فیلم تله بازی کرده است.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:
parastoo_moghaddam

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت