اهمیت تابلو نقاشی‌های مدرن در دکوراسیون

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

اهمیت تابلو نقاشی‌های مدرن در دکوراسیون

«برای انتخاب و خرید تابلوی نقاشی مدرن به گالری آثار هنری لیلیت مراجعه نمائید»

گاهی اوقات یک اثر هنری خارق العاده بر روی دیوار می‌تواند به تنهایی برای دکوراسیون یک اتاق کافی باشد .

تابلوهای هنری مدرن برای دیوار منازل یکی از مهمترین اعضای دکوراسیون داخلی هستش که با طرح خودشون میتونن زیبایی منازل را چندین برابر کنند. انتخاب درست تابلوی مدرن دیواری دلخواه شما به دلیل تعداد بالای استایل‌ها و طرح‌های موجود در بازار یک کار سخت می‌باشد و ممکن است برای شما کسالت آور باشه. وظیفه جست و جو برای بهترین دکور دیوار از میان دنیای طرح‌های گوناگون در ابتدا خسته کننده بنظر می‌رسد اما با محدود کردن جست و جوی خود بروی نقاشی‌های دستی اصل می‌توانید در وقت خود به میزان بسیار زیادی صرفه جویی کنید .

برای زیبایی بیشتر دکوراسیون داخلی منزل خود از تابلوهای اصل استفاده کنید که صد در صد کار دست هستند چرا که زیبایی و تجلی بیشتری دارند. البته قیمت خرید تابلوهای هنری کار دست بسیار بیشتر از تابلوهای دیگر است. نقاشی‌های چشم گیر در سبک‌های مدرن، سنتی و انتزاعی تولید می‌شوند و هر کدام با حس بخصوص خود دکوراسیون منزل را زیبا و دلپسند جلوه می‌کنند .

اگر به دنبال دکور دیواری زیبا برایاتاق خواب عروس یا اتاق خواب‌های دونفره هستید بهتر است از طرح‌ها و مدل تابلو‌های مدرن آرامش بخش استفاده کنید در صورتی که برای اتاق نشیمن یا راهرو‌ها می‌توانید نقاشی‌ها برجسته و جسورانه‌تر را بکار ببرید. توجه داشته باشید دکوری که انتخاب می‌کنید باید از تمام جهات ارزیابی شود ویژگی‌هایی مانند تم نقاشی، رنگ، اندازه و مواد بکار رفته در نقاشی باید با دکوراسیون کلی محیط همخوانی داشته باشد مثلا اگر از تابلوهای مدرن با زمینه تیره رنگ استفاده می‌کنید در کنار آن از میز غذاخوری یا مبلمان سفید رنگ استفاده کنید تا مکمل یکدیگر باشند.

اندازه و ابعاد تابلوهای نقاشی هم از اهمیت زیادی برخوردارند. خرید یک تابلو نقاشی خیلی بزرگ و یا خیلی کوچک ممکن است تا حد زیادی جلوه‌ای که قرار است به محیط دهد را به طور کامل از بین ببرد. استفاده از این تابلو‌های دیواری در کنار دیگر دکوری‌های رنگارنگ روی دیوار ممکن است باعث محو شدن و کم‌تر دیده شدن اثر بشود در نتیجه بهتر است فضای اطراف تابلو را خالی و دست نخورده بگذارید.


دیدن منابع مطالب

بخش‌های مرتبط
مجله دانستنی‌های هنر

ژورنال‌های لیلیت

مجموعه‌ای جامع از مجلات دانستنی‌ها و مطالب مفید با موضوعات گوناگون و متنوع

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت