هلیا امامی

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون،

 معرفی/ بیوگرافی:

هلیا امامی (به انگلیسی: Helia Emami) هنرمند ایرانی، متولد سال 1366 در تهران است.

خانم هلیا امامی بازیگر معروف ایرانی است که در زمینه مدلینگ هم فعالیت‌های زیادی انجام داده است. امروز نگاهی داریم به سبک زندگی این بازیگر ایرانی. آشنایی با هلیا امامی بازیگر جوان و خوش چهره سینما و تلویزیون .

هلیا امامی دوره بازیگری را زیر نظر استاد حمید سمندریان و توسط او به چیستا یثربی معرفی شد و به همین طریق پا به عرصه هنر بازیگری گذاشت.

هلیا امامی فعالیت خودش رابا حضور در کلاس‌های استاد سمندریان شروع کرد سپس مدت ها در تئاتر بازی کرد ودر نهایت در چند تله فیلم توانست به عرصه تصویر قدم بگذراد.

نخستین حضور حرفه ای او در سینما با فیلم تقدیر نهایی درسال 92 به کارگردانی محسن توکلی بودو دراین فیلم سینمایی با هنرمندانی مانند پوریا پورسرخ، شاهرخ استخری، بهنوش بختیاری، رضا رویگری همکاری کرد.هلیا امامی سال‌ها پیش از طرف استاد سمندریان به چیستا یثربی معرفی شد و در نمایشنامه‌ای برای جشنواره فجر آماده می‌شد ایفای نقش کرده است.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:
heliaemami

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت