حامد کمیلی

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تاتر، سینما و تلویزیون، نوازندگی

 معرفی/ بیوگرافی:

حامد کمیلی (به انگلیسی: Hamed Komeili) هنرمند ، متولد چهاردهم تیر 1361 است.

آقای حامد کمیلی دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی، کاردانی کامپیوتر و ده سال فعالیت تئاتر می‌باشد. کارش را با تئاتر در اصفهان شروع کرد و آن را در تهران ادامه داد. او در رشته تئاتر از شاگردان فریدون خسروی و گلاب آدینه بوده‌ است. کمیلی برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر تئاتر از جشنواره فجر می‌باشد.

او فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال 1387 با فیلم “تردید” آغاز کرد و تاکنون در فیلم‌های سینمایی “پسر آدم، دختر حوا”، “دو خواهر”، “شکلات داغ”، “پرستوهای عاشق”، “دلقک ها”، “طلاق به سبک ایرانی”، “دردسر بزرگ”، “هر چی خدا بخواد”، “اخلاقتو خوب کن”، فیلم بحث برانگیز “پایان نامه”، “زیبا‌تر از زندگی” و ” خانه‌ای کنار ابرها” بازی کرده است.

همچنین کمیلی کارش را در تلویزیون با سریال “پرواز در حباب” سال 1385 شروع کرد و سپس در سریال‌های “به دنیا بگویید بایستد”، “اغما”، “خط شکن”، “ملک دل”، “نقش جهان”، “خانه شش در”، “پیامک از دیار باقی”، “پروانه” و “پرده نشین” به ایفای نقش پرداخت.

جالب است بدانید که کمیلی دو برادر دوقلو به نام‌های احسان و ایمان دارد. او پیانو و تار نیز می‌نوازد.

• اینستاگرام:
hamedkomeili61

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت