توضیحات:
این کتاب پرفروش جامعترین مرجع در مورد طراحی گرافیک و تبلیغات برای چاپ و رسانههای تعاملی میباشد و برای بهکارگیری بهعنوان پایه و اساس آموزش طراحی گرافیک و طراحی تبلیغات درنظر گرفته شده است. اصول نظری و کاربردها بر رویکردی آموزنده تأکید دارند. این کتاب به دلیل بررسی کامل خود در مورد تئوری و کاربردهای عمده طراحی گرافیک شناختهشده است. این متن بر ادغام اصول طراحی و عناصر تمرکز داشته و صدها نمونه مفهومی از طراحی تاریخی، مدرن و معاصر و تعامل آنها را ارائه میدهد.
زبان کتاب “انگلیسی” میباشد.
⚠️ درحال حاضر دانلود کتاب در دسترس نمیباشد!
#@
@#
⇩
〔دیدن منابع مطالب〕