توضیحات:
موفقیت بازیهای Angry Birds، Peggle و Fruit Ninja ثابت کرده است که تجربههای بازی سرگرمکننده و جذاب میتواند در دو بعد خلق شوند. علاوه بر این، گرافیکهای 2D، توسعهدهندگان را قادر میسازند تا بهسرعت ایدههای طراحی خود را با استفاده از منابع کمتر از 3D، نمونهسازی کنند.
کتاب “برنامهنویسی گرافیک 2D برای بازیها” یک منبع واحد جامع در زمینه خلق گرافیکهای 2D که میتوانند بهآسانی برای هر یک از پلتفرمهای بازی از جمله iOS، Android، Xbox 360 و Playstation قابل اجرا باشند را فراهم میکند…
این کتاب نمونههایی ارائه میدهد که نه فقط در بازیهای ویدئویی بلکه از هنر و فیلمهای انیمیشن نیز گرفته شدهاند و به برنامهنویسان جدید در یادگیری مفاهیم و تکنیکهای مورد استفاده در تولید گرافیکهای 2D جذاب، کمک میکند.
زبان کتاب “انگلیسی” میباشد.
⚠️ درحال حاضر دانلود کتاب در دسترس نمیباشد!
#@
⇩
〔دیدن منابع مطالب〕