کتاب آموزشی، چشم عکاسان

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

کتاب آموزشی، چشم عکاسان

توضیحات:
طرح تنها فاکتور بسیار مهم در خلق یک عکس موفق است. توانایی دیدن پتانسیل‌ها در یک عکس قوی و سپس سازماندهی عناصر گرافیکی به سمت ایجاد یک قطعه هنری قوی و موثر، همیشه یکی از مهارت‌های کلیدی در ساخت عکس‌ها بوده است.
عکاسی دیجیتالی جنبه‌های جدید و هیجان‌انگیزی برای طراحی به ارمغان آورده است – در ابتدا به خاطر بازخورد سریع یک دوربین دیجیتالی…
که اجازه ارزیابی و اصلاح بی‌درنگ را می‌دهد، و دوم به خاطر ابزار ویرایش تصویر که آن را قادر میسازد تا طرح را بعد از آن که گرفته شد، اصلاح کند. این امکانات تا به حال تاثیرات شکرفی در روش عکسبرداری عکاسان دیجیتالی داشته است.
این اثر در حال حاضر به 16 زبان منتشر شده است، چشم عکاس همچنان با عکاسان سراسر دنیا صحبت می‌کند. در ایالات متحده، به تنهایی به صدهزار نسخه چاپی رسیده است و سیصد هزار نسخه نیز در سرتاسر جهان منتشر شده است.
این کتاب نشان می‌دهد که چگونه هرفردی می‌تواند توانایی دیدن و گرفتن عکس‌های دیجیتالی بی‌نظیر را در خود گسترش دهد.
این کتاب تمامی رویکردهای سنتی در ترکیب و طراحی را کاوش می‌کند، اما تاکید بیشتر آن در تکنیک‌های دیجیتالی جدید در فیلمبرداری است با علم به اینکه عکس قابل ویرایش، دستکاری و مونتاژ کردن است که می‌تواند نتیجه نهایی را به اثری بسیار متفاوت‌تر از صحنه‌ای که در نمایاب دوربین دیده شده است تبدیل کند.

زبان کتاب “انگلیسی” می‌باشد.

⚠️ درحال حاضر دانلود کتاب در دسترس نمی‌باشد!

گذرواژه (رمز فایل): www.booktolearn.com

@#

حجم: 26 MB


دیدن منابع مطالب

بخش‌های مرتبط
مجله هنرمجله دانستنی‌های هنر

ژورنال‌های لیلیت

مجموعه‌ای جامع از مجلات دانستنی‌ها و مطالب مفید با موضوعات گوناگون و متنوع

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت