پوریا ایرایی

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون،

 معرفی/ بیوگرافی:

پوریا ایرایی(به انگلیسی: Pouria Irayi) هنرمند ایرانی، متولد تهران است.

آقای پوریا ایرایی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار پوریا ایرایی می‌توان به بازیگری در سریال ویلای من، سریال بچه‌های نسبتاً بد و سریال در حاشیه اشاره کرد.

پوریا ایرایی نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال 1392 در سریال بچه‌های نسبتاً بد به کارگردانی سیروس مقدم بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال ویلای من، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای پوریا ایرایی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون اکبر عبدی، حمید گودرزی، سید علی طباطبایی و اشکان خطیبی را تجربه کرد.

پوریا ایرایی در سال 1392 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 2 سریال مهم تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم پوریا ایرایی در این سال، بازیگری در سریال بچه‌های نسبتاً بد به کارگردانی سیروس مقدم و سریال ویلای من به کارگردانی مهران مدیری محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی پوریا ایرایی بازی در سریال ویلای من بوده است. پوریا ایرایی سال 1392 سریال ویلای من نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با مهران مدیری همکاری داشته است. پوریا ایرایی توانست با بازی در سریال ویلای من تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر سیامک انصاری، برزو ارجمند، کمند امیرسلیمانی و رابعه اسکویی بر تجارب او افزود.

در این سال‌ها پوریا ایرایی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران غلامرضا نیکخواه با 2 مرتبه، عارف لرستانی با 2 مرتبه، سیامک انصاری با 2 مرتبه، مهران مدیری با 2 مرتبه و ماندانا سوری با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با پوریا ایرایی داشته‌اند.

• آدرس:

• وبسایت:

• اینستاگرام:
poriaeraee

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت