ایرج ملکی

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، فیلمنامه‌ نویس و کارگردان، بازیگردان، مدرس بازیگری، عکاس

 معرفی/ بیوگرافی:

ایرج ملکی (به انگلیسی: Iraj Maleki) هنرمند ایرانی، متولد کرمانشاه است.

آقای ایرج ملکی فارغ التحصیل رشته روابط عمومی و مهندسی کامپیوتر در مقطع لیسانس و فوق لیسانس در رشته علوم ارتباطات می‌باشد.

ایرج ملکی فعالیت خودش را بعد از سربازی و برای تمام دوران خدمت نظام وظیفه، در تئاتر شروع کرد و بعد از چندین بازی در نمایش دوره‌های فیلمسازی را به مدت یکسال گذران از دهه 80 وارد عرصه کارگردانی و ساخت فیلم‌های کوتاه شد.

ایرج ملکی با ساخت فیلم‌های کوتاه و آپلود کردن آن از طریق رسانه‌هایی مانند آپارات و اینستاگرام به شهرت ایرانی و حتی جهانی رسید.

آقای ملکی بیش از 11 فیلم کوتاه کلیپ‌های چالشی ساخته و از طریق اینستاگرام و پیج شخصی خود منتشر کرده که طرفداران و فالوور‌های زیادی را نیز جذب کرده است .

بازیگر خانم که نقش بازیگر زن را در فیلم‌های ایرج ملکی بازی می‌کند برادرزادهٔ او به نام مونا ملکی می‌باشد که وی را در ساخت و تولید این فیلم‌ها کمک می‌کند.

سوابق هنری:

تاکنون فیلم‌هایی چون مزاحمت، من و عموم، رهایی ،ارزنده‌ترین هدیه و… را کارگردانی کرده که بیشترین شهرت و مشهور شدن اش را مدیون مزاحمت می‌باشد که بسیار مورد توجه و استقبال طرفداران و بینندگان و کاربران فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت‌.

وجه تمایز فیلم‌های ساخت ایرج ملکی با دیگر رقبای خود دیالوگ‌های شاخص و بسیار تاثیر گذار این فیلم‌ها می‌باشد که حتی برنامه نود و فردوسی پور و مهران مدیری در برنامه دورهمی نیز از این دیالوگ‌ها استفاده کردند.

علاوه بر فیلمسازی و کارگردانی در عکاسی نیز مهارت زیادی به دست آورده و دوره‌های عکاسی را نیز گذرانده است. همچنین وی یک دوره به عنوان فیلمساز برتر رتبه اول را کسب کرده است.

بسیاری از مخاطبان معتقد هستند فیلم‌های استاد ایرج ملکی و بازی خانم مونا ملکی، سادگی و فضای بی ریا و پاک وصف ناپذیری دارد و همین سادگی و بی آلایش بودن است که موجب جذب مخاطبان قرار گرفته است.

آقای ایرج ملکی در میان مخاطبان و طرفدارانش و کاربران شبکه‌های اجتماعی به استاد ایرج ملکی مشهور است.

• اینستاگرام:
iraj.malleki

• وبسایت:
irajmaleki.ir

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت