سامان صفاری

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر، مدل

 معرفی/ بیوگرافی:

سامان صفاری (به انگلیسی: Saman Saffari) هنرمند ایرانی، متولد 30 شهریور 1366 است.

آقای سامان صفاری تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی در رشته جهانگردی ادامه داده‌است. او به‌طور اتفاقی و با رفتن به کلاس‌های آزاد، (از سال86) وارد حرفه بازیگری شد.

اولین بار در سال 1389، هنگامی که 23 ساله بود، به پیشنهاد یکی از دوستانش بنام نیما جاویدی در فیلم کوتاه قیلوله بازی کرد که جایزه بهترین فیلم آسیا را در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از آن خود کرد. بعد از تجربه در آن فیلم کوتاه با علیرضا امینی آشنا شد و به پیشنهاد وی در سریال سقوط آزاد (سال 90) بازی کرد. نرگس آبیار چهره او را در فیلم سقوط آزاد دید و از او برای بازی در فیلم شیار 143 در نقش یونس میرجلیلی دعوت به عمل آورد که چهره اش را در کنار بازیگرانی همچون مریلا زارعی و گلاره عباسی شناخته‌تر نمود. وى همچنین در سریال سایه بان شبکه دو سیما، نقش کوتاهی را ایفا کرد. صفاری پس از آن، به بازی در سریال دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی پرداخت که از شبکه سه سیما پخش می‌شد. او از شخصیت‌های اصلی این سریال بود.

• اینستاگرام:
samansaffari

• وبسایت:
صفحه در ویکی پدیا

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت