لادن مستوفی

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تاتر، سینما و تلویزیون

 معرفی/ بیوگرافی:

لادن مستوفی با نام شناسنامه‌ای زهرا مستوفی (به انگلیسی: Ladan Mostofi) هنرمند ایرانی، زاده 20 اسفند 1351 در تنکابن است.

لادن مستوفی (زهرا مستوفی) همسر شهرام اسدی (کارگردان سینما) و خواهر لاله مستوفی (منشی صحنه) است. وی کار خود را با فیلم روز واقعه آغاز کرد و چند سال بعد، پس از بازی در مجموعهٔ دوران سرکشی کمال تبریزی به شهرت رسید. بازی اش در فیلمهای روز واقعه، ماه و خورشید و طوفان چندان امیدوار کننده نبود. اما پس از چند سال او در فیلم دختری به نام تندر بازی زیبایی ارائه داد.

زندگی‌نامه
خانم لادن مستوفی متولد سال 1351 در تنکابن می‌باشد. وی تحصیلات دانشگاهی خود را نیمه‌تمام رها کرد و وارد عرصه بازیگری شد. در 22سالگی در اولین فیلمش روز واقعه (1373) به ایفای نقش پرداخت. او پس از بازی در مجموعهٔ دوران سرکشی کمال تبریزی به شهرت رسید. لادن مستوفی در فیلم سینمایی دختری به نام تندر، نقش دختری به نام آذر را بازی کرد که دوست ندارد دختر باشد و نسبت به جنسیت خود معترض است و می‌کوشد تا خود را شبیه پسران دربیاورد. همسر مستوفی، شهرام اسدی کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس است و مستوفی در بسیاری از فیلم‌هایی که اسدی کارگردانی آن را بر عهده داشته به ایفای نقش پرداخته‌است که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلم روز واقعه و مجموعه تلویزیونی شیخ بهایی اشاره کرد.

• اینستاگرام:
ladan.mostofi

• وبسایت:
صفحه در ویکی پدیا

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود