سارا شاهی (آهو جهانسوز)

Sarah Shahi (Aahoo Jahansouz)

سارا شاهی (آهو جهانسوز)

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تاتر، سینما و تلویزیون

 معرفی/ بیوگرافی:

آهو جهانسوز «سارا» شاهی (به انگلیسی: Aahoo Jahansouz “Sarah” Shahi) (زاده 10 ژانویه 1980، اولس، تگزاس ایالات متحده امریکا) مُدل و بازیگر آمریکایی ایرانی است. پدر او عباس جهانسوز شاهی، شغل سفارتی داشت که دوسال پیش از وقوع انقلاب اسلامی در ایران، به همراه خانواده به امریکا مهاجرت کرد. او از نوادگان فتحعلیشاه قاجار بود. مادر سارا یک ایرانی اسپانیاییِ دورگه می‌باشد.

خانم شاهی رتبهٔ نودم را در مجله ماکزیم در لیست 100 زن جذاب سال 2005 کسب کرده‌است و در سال 2006 به رتبه شصت و ششم صعود کرده‌است.وی در سال 2012 مقام 36ام را در این لیست از آن خود نموده است.

او در تلویزیون آمریکا و سینمای هالیوود به فعالیت در زمینه بازیگری اشتغال دارد. او در سریال تلویزیونی مظنون (مجموعه تلویزیونی) که از شبکه سی بی اس پخش میشد در یکی از نقش‌های اصلی با نام ثمین شاو به ایفای نقش پرداخت. همچنین او از هلهلهچیان (تشویق کنندگان) مشهور تیم دالاس کاوبویز است.

• وبسایت:
صفحه در وب‌گاه IMDb

• اینستاگرام:
sarahshahi

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت