دانیال حکیمی

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تاتر، سینما و تلویزیون

 معرفی/ بیوگرافی:

دانیال حکیمی (به انگلیسی: Danial Hakimi) هنرمند ، زادهٔ 1342 در شاهرود است.

آقای دانیال حکیمی دارای دیپلم اقتصاد است و دانش آموخته مدرسه عالی بازیگری رادیو در سال 1363 می‌باشد. بعد از سال 1363 وی در دوره‌های آموزش بازیگری تئاتر که توسط حمید سمندریان برگزار می‌شد شرکت نمود و در همان سال‌ها نمایش‌هایی را هم به روی صحنه برد.

دانیال حکیمی بازی در سینما را با فیلم مخترع در سال 2001 آغاز کرد. او بازی‌های موفقی در سریالهای خواب و بیدار، ولایت عشق، خانه پدری، مسافر، فکر پلید و… داشته است. وی بازی در تلویزیون را از سال 1366 با سریال «مرغ حق» آغاز کرد و با آثار دیگری چون «آقای دلار»، «بخش چهار جراحی»، «باغ گیلاس»، «این خانه دور است»و «آتیه» ادامه داد. وی در تجارت نیز فردی موفق بوده به نحوی که پروژه‌های هنری پیشنهادی را به دلیل تمکن مالی خیلی دقیق انتخاب می‌کند و هنر را برای هنر می‌خواهد. در سال 1386 موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد تاتر شد.

• اینستاگرام:
danialhakimi_dh

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت