حمید گودرزی

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تاتر، سینما و تلویزیون

 معرفی/ بیوگرافی:

حمید گودرزی (به انگلیسی: Hamid Goodarzi) هنرمند ، زاده 2 آذر 1356 در بروجرد است.

آقای حمید گودرزی اصالتا اهل لرستان (بروجرد) و فارغ التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است. وی فعالیت هنری را با بازی در نمایش «کشتی اسپرانزا» به کارگردانی محمد رحمانیان آغاز کرد. نخستین تجربه سینمایی او، بازی کوتاهی در فیلم «سهراب» به کارگردانی سعید سهیلی است.

زندگی نامه
حمید گودرزی در دومین روز از آذر ماه سال 1356 متولد شد. او اصالتا اهل شهر بروجرد در استان لرستان است. پدرش تاجر فرش بود و والدینش با بازیگر شدن او مخالف بودند. او در 21 شهریور 1383 با ماندانا دانشور ازدواج کرد. زندگی این دو بعد از دوازده سال در سال 1395 منجر به طلاق شد. او آثار متعدد و قابل قبولی از خود در تلوزیون بر جا گذاشت. که معمولا با استقبال خوبی همراه بود. تکرار موفقیت در سینما او را تبدیل به یکی از بازیگران خوب سینما و تلویزیون کرده است.

ازدواج
حمید گودرزی دربارهٔ نحوه آشنایی اش با همسرش ماندانا دانشور می‌گوید: ” سال 1382 در ساختمانی در میدان آرژانتین همسایه بودیم. آشنایی ما از آنجا شروع شد. من آن زمان دانشجوی رشته کارگردانی بودم. ماندانا 16 ساله، محصل بود. این آشنایی ادامه پیدا کرد و با پیشنهاد ازدواج من، مخالفت‌های اولیه خانواده همسرم شروع شد چون آن‌ها در آمریکا ساکن بودند. اما در نهایت با پا فشاری کردن ما، با هم ازدواج کردیم.”

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت