مهدی صارمی

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر، مجری تلویزیونی و آهنگساز

 معرفی/ بیوگرافی:

مهدی صارمی و سارا اطهری (به انگلیسی: Mehdi Saremi) هنرمند ایرانی، متولد 18 مرداد 1353 در تهران است.

آقای مهدی صارمی معروف به عموخشی ، نخستین بار سال 1370 در عرصهٔ تئاتر در کنار سعدی افشار کار هنری خود را شروع کرده است و همزمان به اهنگسازی کودک پرداخته است .

بسیاری از مخاطبان مهدی صارمی را با خانم سارا اطهری به عنوان زوج هنری می‌شناسند و فکر می‌کنند این دو نفر با هم زن و شوهر هستند، اما اینطور نیست مهدی صارمی با سارا اطهری دایی و خواهرزاده هستند و همسر واقعی آقای مهدی صارمی خانم منصوره فراهانی است.

وی از سال 1386 دربرنامهٔ آقاجون سلیمون (ایفای نقش کرده است ») و در برنامه عمو پورنگ فعالیتش را در تلویزیون ادامه داد. از سال 1388 تا 1390 اجرای برنامهٔ «جَمعمون جَمعه» را بر عهده داشت و در سال 1390 هم مسابقه «گنج امیر» را از شبکه دو اجرا می‌کرد همزمان در شبکه‌های جام جم در برنامه‌های چرخ و فلک و ابرنگ اجرا داشت .

مهدی صارمی از سال 90 تا 95 مجری و بازیگر برنامهٔ «رنگین کمان» شبکه پنج ( شبکه تهران ) بود و حدود هزار قسمت به ایفای نقش عموخشی پرداخت و در همچنین او در چندین فیلم سینمایی کودک بازی کرده است ، او در حال حاضر از طنزپردازان معروف اینستاگرام است. او کلیپهای طنز بسیار پر بیننده درست می‌کند و در کارش بسیار موفق شده است.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:
صفحه در ویکی‌پدیا

• اینستاگرام:
mehdisaremi_tv

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت