پدرام ارزانی

 تخصص/مهارت:

مدلینگ

 معرفی/ بیوگرافی:

پدرام ارزانی (به انگلیسی: Pedram Arzani) هنرمند مدل ایرانی است.

بعد از اینکه بدل کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در ایران پیدا شدند این بار یک جوان به نام پدرام ارزانی خود را به عنوان بدل ایرانی دیوید بکهام معرفی کرده است. به نظر بسیاری از علاقه مندان و طرفداران او شباهت بسیاری به دیوید بکهام بازیکن فوتبال مشهور بریتانیایی دارد.

شایان ذکر است پدرام ارزانی علاوه بر فعالیت در زمینه مدلینگ و تبلیغات، در ورزش هم فعالیت می‌کند. او یکی از مدل‌های مشهور ایرانی است که تاکنون با برندهای معروفی همچون؛ مارال چرم – کمرون زیگزال – زاگروس و… همکاری داشته است.

آقای پدرام ارزانی مدل جوان ایرانی است که با عنوان بدل ایرانی دیوید بکهام شناخته می‌شود. او فرزند اول خانواده است و یک خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد. پدرام ارزانی از حدود سال 1395 فعالیت خود را در حرفهٔ مدلینگ آغاز کرده و با مدل‌های معروفی از جمله بابک رحیمی و حمید فدایی در ارتباط می‌باشد و همراه با آن‌ها در لیست بهترین مدل‌های ایرانی قرار دارد.

شبکهٔ نسیم در برنامهٔ به نام بیسیم در سال 1396 طی مصاحبهٔ از او به عنوان بدل ایرانی دیوید بکهام نام برد و به این ترتیب او به چهرهٔ شناخته شدهٔ در میان ایرانیان تبدیل شد.

پدرام ارزانی فرزند اول خانواده است و یک خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد. پدرام ارزانی از حدود سال 1395 فعالیت خود را در حرفهٔ مدلینگ آغاز کرده و با مدل‌های معروفی از جمله بابک رحیمی و حمید فدایی در ارتباط می‌باشد و همراه با آن‌ها در لیست بهترین مدل‌های ایرانی قرار دارد.
او در بخش‌هایی از موزیک ویدیوی “عجایب شهر” حمید صفت حضور دارد. موزیک ویدیوی “عجایب شهر” اولین موزیک ویدیوی حمید صفت است که پس از آزادی حمید صفت از زندان، در آذر ماه 1397 منتشر شده است.

• اینستاگرام:
pedram.arzani

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت