آناشید حسینی

 تخصص/مهارت:

طراح مد، طراح لباس، معمار، فعال بهپوشی و مدلینگ

 معرفی/ بیوگرافی:

سیده آناشید حسینی (به انگلیسی: Anashid Hoseini) هنرمند مدل ایرانی، متولد 4 بهمن 1370 در اهواز است.

خانم آناشید حسینی از سن دو سالگی ساکن تهران می‌باشد. او فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری می باشد و فوق لیسانس خود را از دانشگاه بین‌المللی مدآرت ModeArt پاریس در رشته مدیریت فشن گرفته است.

شاید در ابتدا به دلیل چهرهٔ زیبا و عکس‌های هنری اش اینطور به ذهن برسد که وی آناشید حسینی مدل تبلیغاتی است، اما خودش تاکید می‌کند مدل نیست و فقط در زمینه طراحی لباس فعالیت می‌کند. آناشید حسینی در عرصه طراحی لباس تخصص و مهارت دارد و به عنوان طراح لباس حرفه‌ای در فضای مجازی و صنعت مد شناخته می‌شود.
وی در سال 1396 عضو شبکه اجتماعی اینستاگرام شد و شروع به گذاشتن عکس‌هایی از خود و مدل‌های طراحی اش کرد. چهره سیده آناشید حسینی در کنار اعتقاد به حجاب اسلامی و انتخاب حجاب زیبا و خوش رنگ باعث شد تا خیلی زود در اینستاگرام طرفداران زیادی او را دنبال کنند. در ابتدای فیلم‌های آناشید حسینی عبارت Hijab style By Ana (حجاب استایل با آنا ) نوشته شده که در فضای مجازی شناخته شده می‌باشد.

او در حال حاضر به صورت حرفه‌ای در زمینه طراحی لباس عروس فعالیت می‌کند و به تازگی در کنار لاین کژوال، شوروم عروسِ خود را نیز افتتاح نموده است.

آناشید به دلیل طراحی‌های خاص و منحصربفرد در این حوزه به عنوان یکی از بهترین طراحان لباس معرفی شده است، برند ثبت شده توسط ایشان هیبا Hiba می‌باشد که در زمینه تولید و فروش لباس‌های کژوال و لباس عروس در حال فعالیت می‌باشد.

• آدرس:
تهران/ خیابان فرشته / دپارتمان استور یوتوپیا

• اینستاگرام:
anashidhoseini

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت