جولیا سالمی

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر، مدل، مجری تلویزیون

 معرفی/ بیوگرافی:

جولیا سالمی (به ایتالیایی: Giulia Salemi و به انگلیسی: Joila Salemi) هنرمند مدل ایتالیایی ایرانی تبار، متولد 12 فروردین 1372 در شهر پیاچنتسا کشور ایتالیا است.

خانم جولیا سالمی مدل، بازیگر و مجری تلویزیونی اهل ایتالیا است. مادر جولیا سالمی، فریبا تهرانی (آرایشگر ایرانی) و پدرش ماریو سالمی (پلیس اهل ایتالیا)، می‌باشند.

جولیا سالمی دختر ایرانی سوپر مدل زاده 12 فروردین سال 1372 در ایتالیا است. جولیا مدل دورگه ایرانی و ایتالیایی است که از سن 16 سالگی وارد عرصه مدلینگ شد و در سن 18 سالگی به شهر میلان که به شهر مد و فشن ایتالیا معروف است رفت و وارد کارهای تبلیغاتی شد.

این دختر جوان ایتالیایی ایرانی در تلویزیون ایتالیا و در تبلیغات مختلف بسیار دیده شده است. او توانست به مسابقات میس یا دختر شایسته ایتایلا راه پیدا کند و به مقام سومی برسد. در دو سال گذشته بیشتر در برنامه های تلویزیونی مربوط به فوتبال و به همراه مجری معروف ایتالیایی سیمونا ونتورا اجرا می‌کند و همکار است. مدل لباس او بر فرش قرمز جشنواره سینمایی ونیز در سال 2016 بسیار جنجالی شد!

قد جولیا 176 سانتی متر است و وزنش حدود 61 کیلوگرم است. رنگ چشمهایش قهوه ای است و موهایش نیز به همین رتگ است.

• وبسایت:
صفحه در ویکی‌پدیا

• اینستاگرام:
giuliasalemi

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت