برترین موزیک‌های بی‌کلام پاتریک اوهرن Patrick OHearn
پاتریک جان اوهرن (Patrick O’Hearn) نوازنده چند ساز، آهنگساز و خواننده آمریکایی، زاده 6 سپتامبر 1954 در شهر لس انجلس ایالت کالیفرنیا امریکا است.
پاتریک اوهرن عمدتاً به عنوان یک نوازنده گیتار باس و کیبورد شناخته می شود، با فرانک زاپا به شهرت رسید و در اوایل دهه 1980 گروه موج جدید Missing Persons را به همراه چندین کهنه سرباز دیگر از گروه های Zappa بنیان گذاشت. رپرتوار موسیقی O’Hearn طیف متنوعی از جمله عصر جدید را در بر می گیرد . او علاوه بر آلبوم های انفرادی، موسیقی متن فیلم و تلویزیون را نیز ساخته است. اوهرن که در لس آنجلس ، کالیفرنیا به دنیا آمد و در شمال غربی اقیانوس آرام بزرگ شد ، فعالیت حرفه ای موسیقی خود را در سن 15 سالگی زمانی که به اتحادیه موسیقیدانان پیوست و شروع به نواختن کلوپ های شبانه در پورتلند، اورگان کرد، آغاز کرد . پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان Sunset در سال 1972، او به سیاتل ، واشنگتن نقل مکان کرد. در آنجا، او برای مدت کوتاهی در کالج هنر کورنیش شرکت کرد و همچنین به طور خصوصی نزد گری طاووس ، نوازنده باس، تحصیل کرد . در سال 1973، او به سانفرانسیسکو ، کالیفرنیا نقل مکان کرد و به زودی وارد صحنه جاز خلیج در آن زمان شد، و برای هنرمندان مشهور چارلز لوید ، جو هندرسون ، دکستر گوردون ، جو پاس ، وودی شاو ، ادی هندرسون و بابی هاچرسون بیس زد. . او همچنین با نوازندگان هم سن و سال خود از جمله تری بوزیو ، مارک ایشام و پیتر ماونو همکاری کرد. اوهرن در تور لس آنجلس در سال 1976 با فرانک زاپا نوازنده آشنا شد که به او پیشنهاد شغلی به عنوان نوازنده باس در گروهش را داد – سمتی که او برای بیش از دو سال در آن حضور داشت. در این دوره، O’Hearn از باس آکوستیک به گیتار باس الکتریک تغییر جهت داد و همچنین به طور فزاینده ای به موسیقی الکترونیک علاقه مند شد. زاپا O’Hearn را تشویق کرد تا مجموعه سینت سایزرهای خود را کشف کند و همچنین او را با جنبه های فنی تولید موسیقی، مهندسی صدا و تجهیزات ضبط صوتی استودیوی خانگی آشنا کرد.

در این آلبوم برترین موزیک‌های بی‌کلام پاتریک اوهرن Patrick OHearn قرارگرفته است، امیدواریم از شنیدن آن بهره‌مند شوید و لذت ببرید…

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت