برترین موزیک‌های بی‌کلام کنیو فوک Kenio Fuke
کنیو فوک Kenio Fuke در سائوپائولو برزیل متولد شد. از طریق دوستان و تأثیرات نوازندگان در خانواده خود، فوک از کودکی شروع به اولین تماس های خود با جهان موسیقی کرد. او تحصیلات رسمی خود را بر روی سازدهنی آغاز کرد و به زودی گیتار، پیانو و سایر سازهای ارکستر را دنبال کرد. مهارت فوکه در پیانو از طریق تحصیل با استاد آلوارو بلدا نتو، با راهنمایی در تکنیک پیانو از طریق مطالعه استادان بزرگ موسیقی کلاسیک در کنسرواتوار دراماتیک و موسیقی سائوپائولو، جایی که فوکه به‌عنوان پیانیست، آهنگساز و پیانو کلاسیک فارغ‌التحصیل شد، توسعه یافت. رهبر ارکستر. مطالعات فوک ادامه دارد و ساخته های موسیقی او سرشار از حساسیت و روح است. در پاییز 2010، Real Music خوشحال شد که Kenio Fuke را با لیبل و فهرست هنرمندان بین‌المللی آن قرارداد امضا کرد. رویای فوک این است که از طریق تفسیرهای موسیقی شخصی خود از ملودی های طبیعت، تعادل و هماهنگی را برای ذهن، بدن و روح به ارمغان آورد.
کنیو فوک درباره هنر خود گفته است: «موسیقی نشان دهنده اتحاد حساسیت و مهارت های خلاقانه برای بیان مادی شدن ساخته های من است. من بر این باورم که ابزاری هستم برای انتقال کیهان، سادگی نت ها، صلح، تعادل، هماهنگی، خرد و عشق. من موسیقی را آزادی روحم تعریف می کنم. تمام آلبوم‌های من به‌گونه‌ای منحصربه‌فرد طراحی، تصور و تجربه شده‌اند تا احساسات عمیقی را بیان کنند که قدرت تغییر زندگی‌ها را دارند.»

در این آلبوم برترین موزیک‌های بی‌کلام کنیو فوک Kenio Fuke قرارگرفته است، امیدواریم از شنیدن آن بهره‌مند شوید و لذت ببرید…

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت