برترین موزیک‌های بی‌کلام کوین کرن Kevin Kern
کوین کرن Kevin Kern با نام اصلی کوین لارن گیبسون (به زبان انگلیسی: Kevin Lark Gibbs) موسیقیدان آمریکایی، متولد 22 دسامبر 1958 در شهر دیترویت، میشیگان امریکا است. وی از هنرمندان شاخص امروزی سبک نیو ایج می باشد و ساز تخصصی اش پیانو است.
کوین کرن در دیترویت، میشیگان متولد شد. در سن چهار سالگی فراگیری موسیقی با یک معلوم خصوصی آغاز کرد. در سن چهارده سالگی یک گروه موسیقی نوجوانانه به نام “The Well-Tempered Clavichord” را تأسیس نمود. با وجود کم‌بینایی (نابینایی قانونی) که از بدو تولد دچار آن بود، کوین بسیار مصمم بود که یک پیانیست شود. در ادامه‌ی راهش او تحت نظر میشا کاتلر، پیانیست سمفونی دیترویت به تحصیل پرداخت و همچنین دانشکده موسیقی دانشگاه میشیگان تحصیل کرد. او مدتی در کنسرواتوار موسیقی نیو نیوانگلند بود و مدرک موسیقی و همچنین کارشناسی ارشد خود را در رشتهٔ اجرا از آنجا دریافت کرد. او قبل از اینکه در سال ۱۹۹۰ به سان فرانسیسکو نقل مکان کند، به مدت چند سال در بوستون و حوالی آن به اجرا پرداخت، جایی که شروع به اجرای زنده در سالن‌های موسیقی مختلف پرداخت. اولین آلبوم موسیقی کوین کردن با نام In the Enchanted Garden در ۲۷ فوریه سال ۱۹۹۶ منتشر شد که توانست به موفقیت خوبی برسد و نام او را مطرح کند. اولین اجرای زنده کوین کرن به صورت رسمی پس از انتشار آلبوم‌هایش در کشور تایوان در سال ۲۰۰۲ بود، کرن در آسیا و به خصوص کشور ژاپن از محبوبیت زیادی برخوردار است.

در این آلبوم برترین موزیک‌های بی‌کلام کوین کرن Kevin Kern قرارگرفته است، امیدواریم از شنیدن آن بهره‌مند شوید و لذت ببرید…

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت