برترین موزیک‌های بی‌کلام جیوانی آلوی Giovanni Allevi
جیووانی آلِوی یا جووانی عَلِوی Giovanni Allevi ( تلفظ ایتالیایی: dʒoˈvanni alˈlɛːvi)؛ پیانیست و آهنگساز ایتالیایی زادهٔ ۹ آوریل ۱۹۶۹ در میلان ایتالیا است. یکی از آهنگ‌های او با عنوان “O Generosa” آهنگ تم بهترین پرواز فوتبال ایتالیا، سری آ شده است . آلوی دیپلم درجه یک را در پیانو در کنسرواتوار “F. Morlacchi” در پروجا و آهنگسازی در کنسرواتوار میلان به دست آورد . او با پایان نامه ای با عنوان “Il vuoto nella Fisica contemporanea” (خلأ در فیزیک معاصر) در رشته فلسفه فارغ التحصیل شد و در آکادمی بین المللی دی آلتو پرفیزیونامنتو در آرتزو زیر نظر استاد کارلو آلبرتو نری شرکت کرد .
جیوانی آلوی در سال 1991 خدمت سربازی را در گروه موسیقی ارتش ایتالیا گذراند. استاد گروه ارکست متوجه استعداد او در پیانو شد و تصمیم گرفت سولیست پیانو را در فهرست خود قرار دهد. او آهنگ‌های راپسودی به رنگ آبی اثر جورج گرشوین و کنسرتو ورشو اثر ریچارد ادینسل را به عنوان تکنواز پیانو گروه باندا در طول تور در تئاترهای متعدد ایتالیایی نواخت. جیوانی علوی پس از پایان خدمت سربازی خود شروع به ارائه کنسرت رپرتواری که منحصراً از ساخته های خودش برای پیانوفورته تشکیل شده بود و همزمان در دوره های «زیست موسیقی و موسیقی درمانی بود. توسط پروفسور ماریو کورادینی، که در آن او آگاهی خود را از قدرت بزرگ موسیقی در “آزاد کردن ذهن ها” و توانایی آن در برانگیختن خاطرات، تصاویر و احساسات افزایش داد. او در سال 1996 تراژدی زنان تروا اثر اوریپید را که به مناسبت جشنواره بین‌المللی نمایش باستانی در سیراکوزا اجرا کرد ، موسیقی ساخت . برنده جایزه ویژه برای “بهترین موسیقی صحنه” شد.

در این آلبوم برترین موزیک‌های بی‌کلام جیوانی آلوی Giovanni Allevi قرارگرفته است، امیدواریم از شنیدن آن بهره‌مند شوید و لذت ببرید…

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت