برترین موزیک‌های بی‌کلام جان آدورنی John Adorney
جان آدورنی John Adorney یک آهنگساز و تهیه کننده برنده جایزه است که علاوه بر آهنگسازی، یک موسیقی‌درمانگر دارای گواهی هیئت مدیره (MT-BC) است که به صورت فردی با افراد مبتلا به اوتیسم و ​​سایر ناتوانی‌های رشدی کار می‌کند. از بهار 2010، جان همچنین گروه‌های موسیقی درمانی را با پروژه LOTUS مستقر در لس آنجلس برای زنان و مردان دارای ناتوانی‌های رشدی که از تروما و/یا بدرفتاری جان سالم به در برده‌اند، راه‌اندازی کرده است.
 جان همچنین در مدارس والدورف در دنور و لس آنجلس موسیقی تدریس کرده است و در روش آموزش موسیقی Orff-Schulwerk گواهینامه دارد.
جان آدورنی درباره زندگینامه خود گفته است: «من از 9 سالگی شروع به تحصیل ویولن سل کردم و بعد از آن که بیتلز به آمریکا رسید، من و همه دوستانم می خواستیم فورا نحوه نواختن گیتار را یاد بگیریم. پدر و مادرم همیشه مایل بودند از هر علاقه موسیقیایی که داشتم حمایت کنند، بنابراین برای من یک گیتار خریدند. ما همچنین دو دستگاه ضبط صوت حلقه به حلقه در خانه داشتیم، بنابراین من در اتاقم می نشستم و قطعات ویولن سل و گیتار را با آهنگ هایی که نوشته بودم دوبله می کردم. من این واقعیت را دوست داشتم که می توانم چهار یا چند قسمت را روی ویولن سل یا گیتار بنوازم و آنها را روی هم بگذارم. اگرچه این فناوری در حال حاضر بسیار پیچیده تر است، من هنوز هم اساساً همان کار را انجام می دهم.”»
جان آدورنی در سنین نوجوانی نواختن پیانو را آموخت و تحصیلات کلاسیک خود را در دانشگاه کانکتیکات ادامه داد. او در سال 1980 به لس آنجلس نقل مکان کرد و تحصیلات خود را در رشته موسیقی و روانشناسی در دانشگاه آنتیوخ به پایان رساند. او تدریس موسیقی را در مرکز ERAS، مدرسه ای در شهر کالور برای کودکان با انواع ناتوانی های عاطفی و رشدی آغاز کرد. در سال 1991، او گواهینامه موسیقی درمانگر را دریافت کرد و در حین تدریس دوره های موسیقی درمانی در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا، لانگ بیچ، یک مطب خصوصی موفق را توسعه داد. جان در طول سال‌هایی که در لس‌آنجلس بود، شروع به ساختن موسیقی دستگاهی کرد. در سال 1986 با دایا 7 ساله آشنا شد که حتی در سنین جوانی صدای برجسته ای داشت و بعداً آواز خود را به ضبط های جان قرض داد. در سال 1998 از او برای پیوستن به EverSound دعوت شد و به زودی اولین سی دی انفرادی خود را با نام Beckoning منتشر کرد که تا به امروز پرفروش ترین سی دی EverSound است. پس از آن The Other Shore به عنوان بهترین آلبوم New Age در سال 2002 توسط ائتلاف خرده فروشان عصر جدید انتخاب شد .

در این آلبوم برترین موزیک‌های بی‌کلام جان آدورنی John Adorney قرارگرفته است، امیدواریم از شنیدن آن بهره‌مند شوید و لذت ببرید…

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت