برترین موزیک‌های بی‌کلام شیرین پانکاراوغلو Sirin Pancaroglu
آیرین پانکاروغلو یا شیرین پانکاراوغلو (Sirin Pancaroglu) هنرمند آهنگساز و نوازنده چنگ (هارپ) ترکیه‌ای، متولد 1968 در شهر آنکارا ترکیه است.
آیرین پانکاروغلو بیشتر قطعات عامه پسند-فولکلور و هم کلاسیک را اجرا می‌کند. او کارنامه خود را با رونویسی برای چنگ از مجموعه ای از سنت های موسیقی گسترش داده است. در طول سال‌ها، در موسیقی مجلسی با ویولنیست ایگناس جانگ، ویولن تاتیانا ماسورنکو، نوازنده فلوت، کورنلیا براندکمپ، نوازنده چنگ، تین رلینگ و سوپرانو آیشه سزرمن، و اخیراً با نوازنده سازهای کوبه‌ای اسرائیلی، یینون معلم، همکاری داشته است. شیرین پانکاراوغلو در استانبول کار با ساز چنگ را شروع کرد. او در ترکیه، سوئیس، اندونزی و ایالات متحده بزرگ شد. او در کنسرواتوار ژنو نزد کاترین آیزنهوفر چنگ نواخت و در سال 1988 مدرک دیپلم خود را دریافت کرد . او متاهل است و یک پسر به نام منگو دارد که در آوریل 2007 به دنیا آمد. شیرین پانکاراوغلو در مکان هایی مانند مرکز کندی در واشنگتن دی سی ، تله گرگ در ویرجینیا ، کنسرتوست در استکهلم ، مرکز فرهنگی سجونگ در سئول ، تالار یادبود تاکمیتسو در توکیو ، کینگز پلیس در لندن ، مرکز فرهنگی آتاتورک اجرا داشته است. او در تمام فستیوال‌های بین‌المللی مهم در سرزمین خود اجرا کرد. شیرین پانکاراوغلو در سال 2000 به ترکیه بازگشت و به عنوان تکنواز و معلم فعال بوده است. او کلاس چنگ را در دانشکده هنر و طراحی دانشگاه فنی یلدیز تأسیس کرد و اولین برنامه چنگ بدون پدال را برای کودکان در ترکیه در سال 2004 ایجاد کرد. برای تدریس کلاس های کارشناسی ارشد در ژاپن، صربستان، اسلوونی و در زادگاهش ترکیه دعوت شد. شیرین پانکاراوغلو نویسندگی یک کتاب منتشر شده در مورد تکنیک های تمرین برای نوازندگان چنگ را نیز در کارنامه خود دارد.

در این آلبوم برترین موزیک‌های بی‌کلام شیرین پانکاراوغلو Sirin Pancaroglu قرارگرفته است، امیدواریم از شنیدن آن بهره‌مند شوید و لذت ببرید…

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت