براندون فرمهینی

Brandon Farmahini

براندون فرمهینی

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، فیلمساز

 معرفی/ بیوگرافی:

براندون فرمهینی (به انگلیسی: Brandon Farmahini) هنرمند امریکایی – ایرانی تبار است.

آقای براندون فرمهینی از هنرمندان سرشناس ایرانی است ، وی تاکنون سوابق درخشانی در هنر فیلمسازی در هالیوود داشته است.

براندون فرمهینی کارمند Rooster Teeth Productions است که در فیلم Red vs. RT پادکست و گهگاه در آنها ظاهر می شود. او همچنین در چند فیلم کوتاه، RT Lifes ایفای نقش است. و Recaps. او به عنوان کارگردان و بازیگر بیشتر به عنوان یکی از اعضای تیم تولید فیلم دندان خروس شناخته می شود. او صداپیشگی سریال محبوب Red vs Blue را انجام داده و نمایش بازی The Gauntlet را کارگردانی کرده است.

براندون در سال 2004 به آستین، تگزاس نقل مکان کرد و از آن زمان تاکنون در آنجا اقامت دارد. او در ژوئن 2009 به Rooster Teeth پیوست. در یک چیز بی اهمیت شگفت انگیز، او به عنوان نویسنده در محصول 2012 Rooster Teeth The Best Red vs. Blue شناخته شد. همیشه. از همه زمان ها. او با مایلز لونا، کارگردان همکار «دندان خروس» در فیلم Red vs Blue کار کرده است. او در 1 نوامبر 2013 با پائولا گزمن رابطه برقرار کرد. در 31 آگوست 2015، او اعلام کرد که نامزد کرده است.

• آدرس:

• تلفن:

• اینستاگرام:
brandoftw

• وب‌سایت:
صفحه در imdb

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت