مهناز اولیایی

 تخصص/مهارت:

طراح و نقاش، خوشنویس، نوازنده موسیقی

 معرفی/ بیوگرافی:

مهناز اولیائی (به انگلیسی: Mahnaz Oliaei) هنرمند ایرانی، متولد 22 آذر 1369 است.

خانم مهناز اولیائی، از هنرمندان ایران می‌باشد و در هنرهایی نظیر طراحی، نقاشی، خوشنویسی، نوازندگی موسیقی فعالیت داشته و علاوه در زمینه هنرهای تجسمی، مدرس زبان انگلیسی نیز می‌باشد.

مهناز اولیائی آثارش را غالباً با تکنیک رنگ روغن و در سبک‌های «امپرسیونیسم» و «رئالیسم» و «کوبیسم» و… خلق می‌نماید، آثاری زیبا و چشم‌گیر که بیشتر به موضوعات عشق و زندگی و طبیعت می‌پردازد.

مهناز اولیائی درباره خود چنین می‌گوید:
«من دنیا را از ورای چشمانم، از ورای حس هایم زندگی میکنم،
از کودکی علاقهٔ زیادی به نقاشی داشتم و با وجود عدم انگیزه در خانواده، نقاشی را به صورت تفریحی و به دلیل علاقهٔ زیاد، خودجوش، با کشیدن طرح‌های مختلف دنبال می‌کردم ولی نه به صورت حرفه‌ای. به دلیل داشتن معدل بالا که واقعاً بنظرم دیدگاه فوق العاده اشتباهی هست، راه علم رو دنبال کردم و دارای مدرک فوق لیسانس و انجام و پیگیر کارهای پژوهشی و مقاله می‌باشم اما عشق و علاقه‌ام به نقاشی در هیچ شرایطی از من دور نشد و علاوه بر این فعالیت هنری، به دلیل علاقهٔ زیاد به زبان، موسیقی و خوشنویسی، در این زمینه‌ها پشتکار و تمرین بی وقفه داشته و هم اکنون مدرس زبان انگلیسی هستم و هم چنین در حال گذراندن سطح متوسطهٔ موسیقی و دورهٔ عالی خوشنویسی می‌باشم.
به طور جدی در زمینه رنگ و روغن و سیاه قلم فعالیت داشته ام و برای ارتقای سطح فعالیتم، در زمینهٔ آبرنگ نیز هم اکنون در تلاشم. چراکه نقاشی جلای روح و آرامش جان است. خیلی خوشحالم که در مسیر آرزوهام دارم قدم بر می‌دارم و این روزها از طریق پیج “گالری’تو” با دوستان هنرمند و هنردوستم جهت معرفی خودشون و فروش آثار زیباشون در ارتباط هستم. »

“شما را به دیدن نمایشگاه آثار ایشان دعوت می‌نمائیم”

• آدرس:

• اینستاگرام:
gallerito.ir

• رویدادهای جاری:

پری‌زاد ¦ نمایشگاه آثار مهناز اولیایی

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت