مکس امینی

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر ، استنداپ کمدین

 معرفی/ بیوگرافی:

مکس امینی با نام اصلی محمد امینی (به انگلیسی: Max Amini‎) هنرمند امریکایی ایرانی تبار، متولد 20 سپتامبر 1981 در شهر توسان ایالت آریزونا امریکا است.

مکس امینی یک هنرپیشه و کمدین ایرانی‌تبار اهل ایالات متحده آمریکا می‌باشد. پدر وی اهل اصفهان و مادرش اهل تبریز است.

امینی دانش‌آموخته، دانشگاه کالیفرنیا، لس‌آنجلس (UCLA) است. او به زبان فارسی، ترکی آذربایجانی و زبان انگلیسی تسلط کامل دارد.

مکس امینی در اغلب برنامه‌های استندآپ کمدی که برای خارجی زبانان اجرا می‌کند، رسوم ایرانی را موضوع برنامه اش قرار می‌دهد و با بیان موضوعاتی که برای غیرایرانی‌ها ممکن است عجیب به نظر برسد مخاطبان خود را می‌خنداند.

او دربارهٔ استندآپ‌های خود چنین گفته است: «کمدی من بیشتر بر اساس «مشاهداتم» است. من بداهه می‌گویم و از طریق برقراری ارتباط متقابل با تماشاچیان به بیان مسائل مربوط به رفتارها و تعاملات اجتماعی می‌پردازم. سبک کمدی من فراتر از مطالب از پیش آماده است. سبک من در لحظه و در موقعیتی که قرار گرفته‌ام تعریف می‌شود»

مکس امینی همچنین بازیگر فیلم و سریال‌های متعددی از جمله قهرمانان، ذهن منیکا، رئال راب و crash بوده است.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:
صفحه در ویکی‌پدیا

• اینستاگرام:
maxcomedian

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت