برادران هیوز

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس

 معرفی/ بیوگرافی:

برادران هیوز (به انگلیسی: Hughes brothers) با نام‌های؛ آلبرت هیوز (به انگلیسی: Albert Hughes) و آلن هیوز (به انگلیسی: Allen Hughes)هنرمند امریکایی ارمنی ایرانی تبار، متولد 1 آوریل 1972 در دیترویت، میشیگان، آمریکا می‌باشند.

برادران هیوز دوقلوهای همسان می‌باشند که در سال 1972 از پدری افریقایی امریکایی و مادری ارمنی ایرانی در ایالت میشیگان متولد شدند.

سینمایی
تهدیدی برای جامعه (1993)
رئیس‌جمهورهای مرده (1995)
جاکش آمریکایی (1999) – مستند
از جهنم (2001)
کتاب عیلی (2010)
شهر ویران (2013) – تنها آلن هیوز

فیلم کوتاه
نیویورک، دوستت دارم (2009) – تنها آلن هیوز

تلویزیونی
شوالیه‌های جنوب برانکس (2005) – تنها آلن هیوز

نماهنگ
توپاک

برادران هیوز در به دنیا آمده دیترویت، میشیگان به پدر آمریکایی آفریقایی تبار، آلبرت هیوز، و ارمنی آمریکایی مادر، آیدا، که خانواده اش بودند ارامنه ایران از تهران . آلبرت نه دقیقه بزرگتر از دوقلوها است. اگرچه آنها در اصل معتقد بودند که دوقلوهای برادرانه هستند ، اما گمان می‌کنند که با وجود نداشتن آزمایش DNA ممکن است یکسان باشند . والدین آنها در دو سالگی طلاق گرفتند. این دوقلوها با مادرشان به پومونا ، کالیفرنیا نقل مکان کردند، در شرق لس آنجلس ، زمانی که آنها نه ساله بودند. مادر آنها آلبرت و آلن را در حالی که خودش را در مدرسه گذرانده و کار خود را که یک مرکز حرفه ای است راه اندازی کرد و تنها بزرگ کرد. وی از 12 سالگی به حمایت از جاه طلبی‌های پسرانش به عنوان فیلمساز ، به آنها دوربین فیلمبرداری داد . پسران وقت آزاد خود را صرف ساخت فیلم‌های کوتاه کردند. وقتی معلمی به آنها پیشنهاد داد برای تعیین تکلیف فیلم “چگونه بسازند” ، فیلم کوتاه را با عنوان “چگونه دزدگیر شویم” را ساختند.

شغل
پس از اینکه آلن در 18 سالگی صاحب فرزند پسر شد ، این دوقلوها دبیرستان را رها کردند و خیلی زود در نوجوانی شروع به کار بر روی موزیک ویدئوها کردند و برای هنرمندانی مانند تون لوک و توپاک شکور کارگردانی کردند. اولین فیلم سینمایی آنها ، انجمن تهدید II 1993 در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد . این مرکز با تمرکز بر جوانان سیاه پوست و محروم از حق تحصیل ، با بودجه 3.5 میلیون دلار از سن 20 سالگی ساخته شد. تایگر ویلیامز فیلمنامه را نوشت و اعتبار داستان را با برادران به اشتراک گذاشت. این موفقیت بسیار مهم و موفقیت در گیشه شد و نامزد جایزه Independent Spirit شدبرای بهترین ویژگی اول. آنها به دلیل تجربه قبلی خود در زمینه کارگردانی موزیک ویدئوها ، از زمانی که جری و دیوید زاکر اجازه دادند از طرف انجمن صنفی کارگردانان امریکا برای گرفتن اعتبار به عنوان کارگردان معافیت پیدا کنند ، به اولین دوتایی خواهر و برادر تبدیل شدند .

دومین فیلم آنها رئیس جمهورهای مرده در سال 1995 بود. این فیلم مانند اولین فیلم سینمایی خود با جامعه زیر طبقه سیاهپوست روبرو شد و همچنین با بازی لارنز تیت ، با محوریت جانبازان جنگ در دوران جنگ ویتنام با نژاد پرستی ساخته شد. این فیلم که در جشنواره منتقدان نیویورک اکران شد نتوانست به اندازه فیلم اول آنها سود کسب کند. آنها رئیس جمهور مردگان را با American Pimp دنبال کردند ، یک مستند بلند در مورد فرهنگ دلال محبت زیرزمینی و استثمار زنان. اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس سال 1999 به نمایش درآمد . آنها در ابتدا قصد داشتند اقتباسی از رمان دلال محبت آیسبرگ اسلیم را انجام دهند، اما شخص دیگری این حقوق را بدست آورد. برادران اظهار داشتند که دیدگاه فیلم تا حدودی با تربیت توسط مادرشان ، که یک فمینیست است ، شکل گرفت. در بین پروژه ها ، آنها از چندین اطلاعیه خدمات عمومی ضد اسلحه فیلمبرداری کردند.

برادران هیوز به همان اندازه که بخاطر روش صریحشان شناخته شده اند ، به دلیل مشاجره نیز شناخته شده اند. آنها توپاک شکور ، هنرمند رپ را در سال 1994 پس از تعرض و دعوای پیش آورده شده از جانب توپاک آنهم به دلیل عدم رضایت توپاک به نقش خود در موزیک ویدیو و پس از آن حمله و دعوای فیزیکی او با این دو برادر، وی را به دادگاه بردند و توپاک به 15 روز زندان محکوم شد.

فیلم شناسی
1993 انجمن تهدید II آره آره داستان اولین کارگردانی
1995 ر Presسای جمهور مرده آره آره داستان
1999 دلال محبت آمریکایی آره آره نه مستند
2001 از جهنم آره مدیران اجرایی نه
2010 کتاب الی آره نه نه

آلن هیوز
2005 شوالیه‌های برانکس جنوبی آره نه نه فیلم تلویزیونی
2008 نیویورک ، دوستت دارم آره نه نه 1 بخش
2013 شهر شکسته آره آره نه
2017 سرخپوشان آره مجری آره مینی سریال مستند

آلبرت هیوز
2018 آلفا آره آره داستان
2020 – تاکنون پرنده خوب لرد آره آره نه
TBA خشم یک انسان صبور آره نه نه پیش تولید

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:
صفحه در ویکی‌پدیا

• اینستاگرام:
alberthughes

alhughes89

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت