• درباره

📻 کتاب صوتی:

داستان‌های شنیدنی ~شروود اندرسن

شروود اندرسن از نویسندگان و شاعران عصر طلایی داستان کوتاه در آمریکا است که سال 1876 در شهر کامدن ایالت اوهایو در یک خانواده فقیر متولد شد.
اندرسن به دلیل فقر زیاد تحصیلات منظمی نکرد و برای کسب درآمد به کارهایی مثل دوچرخه‌سازی و تبلیغات تجاری و رنگ‌سازی مشغول شد. ولی کم‌کم در حوالی سال 1913 به ادبیات روی آورد. اندرسن هم از نویسندگانی بود که نخستین توفیق ادبی‌اش را در میانسالی به دست آورد.
اندرسن در طی عمر خود هفت رمان و چندین داستان کوتاه نوشت و در این راه از چنان موفقیتی برخوردار شد که او را پدر داستان کوتاه مدرن نامیده‌اند.
آندرسن در 8 مارس 1941 درگذشت.

آثار آندرسن عموما داستان های کوتاهی در مورد طبقه متوسط جامعه امریکا است. شخصیت های آندرسن ساکنین جامعه امریکایی هستند که از رفاه زندگی امریکایی نصیبی نبرده اند و تنها سهم شان از تلاش برای رسیدن به نقطه اوج در پایان تنگدستی و گمنامی است.

با صدای: بهروز رضوی

منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “داستان‌های شنیدنی ~شروود اندرسن” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت