خاطره حاتمی

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون

 معرفی/ بیوگرافی:

خاطره حاتمی (به انگلیسی: Khatereh Hatami) هنرمند ایرانی، متولد 24 شهریور 1362 است.

خاطره حاتمی با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی فقط به خاطر تو به شهرت رسید.

خانم حاتمی در دوران دبیرستان، دانش‌آموز رشتهٔ تجربی بود و در مقطع پیش‌دانشگاهی، رشتهٔ هنر را انتخاب کرد. او همچنین دانشجوی کارشناسی روان‌شناسی بود؛ اما پس از مدتی انصراف داد. حاتمی پس از انصراف از دانشگاه، فعالیت هنری خود را به‌صورت حرفه‌ای در سال 1381 آغاز کرد.

خاطره حاتمی بازیگر جوان سینما و تلویزیون فعالیت هنری خود را از سال 81 آغاز کرده است در کارنامه هنری وی دو اتفاق جالب وجود دارد یکی از آن‌ها تراشیدن موهای سر در فیلم قرنطینه به کارگردانی آقای منوچهرهادی است که به گفته خودش مادرش با دیدن آن صحنه بسیار ناراحت شد ولی عکس العمل مادربزرگش در نوع خود قابل توجه بود که به او می‌گوید خاطره شبیه پسر‌ها شده‌ای باید بریم برات خواستگاری !

اتفاق دوم سر صحنه فیلم صندلی خالی به کارگردانی سامان استرکی اتفاق می‌افتد که او باید برای دقایقی در سردخانه بیمارستان بخوابد و نقش مرده‌ای که در سردخانه زنده می‌شود را بازی کند که همه عوامل فیلم فکر می‌کردند که وی بازی کردن این سکانس را قبول نکند اما او می‌پذیرد هر چند که در آن شب در سردخانه بیمارستان دو جنازه دیگر هم بود و خاطره حاتمی چند دقیقه‌ای را در سردخانه و در کنار دو جنازه دیگر دراز کشیده بود.حاتمی با بازی در سه نمایش «دکلره»، «رویای نیمه شب تابستان» و «اسکورسیزی» حسابی خاک صحنه خورده و با دو کار آخر در جشنواره حاضر شده است.

خاطره در کودکی بسیار شیطان و پرسرصدا و پر جنب وجوش بود و هرکاری پسر بچه‌های شروشیطون انجام می‌دهند، او هم در رفتارش داشت به شکلی که هر کس او را می‌دید فکر می‌کرد پسر بچه است. همه حرکات و شلوغ کاری هایش پسرانه بود و کلا بچه فرز و زبل و کنجکاوی بود.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:
صفحه در ویکی‌پدیا

• اینستاگرام:

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت