نسرین نکیسا

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون

 معرفی/ بیوگرافی:

نسرین نکیسا (به انگلیسی: Nasrin Nakisa) هنرمند ایرانی، متولد 25 بهمن 1348 در شیراز است.

خانم نسرین نکیسا اصالتاً قشقایی می‌باشد. پدرش هادی نکیسا از هنرمندان و آهنگسازان معروف ایل قشقایی می‌باشد و مادرش خانه دار است. او علاقه خاصی به طراحی و تزیین لباس‌های سنتی مخصوصاً ایل قشقایی دارد.
نسرین نکیسا در یک خانواده هنری بزرگ شد و برای اولین بار فوت و فن بازیگری را زیر نظر پدرش آموخت. او دارای مدرک کارشناسی رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد است.
خانم نکیسا از جمله بازیگران بی حاشیه سینمای ایران می‌باشد و شاید صبوری و برخورد آرام و دور از حاشیه او، یکی از مهمترین دلایل و علاقه کارگردان‌ها برای کار کردن با این بازیگر است.

ازدواج و همسر
نسرین نکیسا سال‌ها پیش با شخصی بنام سلیمان تاش ازدواج کرده و متاهل می‌باشد. حاصل این ازدواج دو فرزند دختر به نام‌های نسترن و نیلوفر می‌باشد.
تا به امروز هیچ عکس و خبری در مورد شوهر نسرین نکیسا و شغلش منتشر نشده است.
نسرین نکیسا فوت و فن بازیگری را زیر نظر پدرش آموخت و بازیگری را با تئاتر شروع کرد. او برای اولین بار در سال 69 و در سن 21 سالگی در سریال مهر و ماه که در شیراز ساخته می‌شد ایفای نقش کرد و بعدش با بازی در سریال رنگ صدف به کارگردانی عباس رنجبر به شهرت رسید.

• اینستاگرام:
nasrinnakisa

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت