گالری و نگارخانه مرکز نبشی

Nabshi Center Art Gallery

گالری و نگارخانه مرکز نبشی
تهران/ خیابان کریم خان/ خیابان استاد نجات اللهی

 درباره/معرفی:

گالری و نگارخانه مرکز نبشی، یکی از گالری‌های شناخته شده ایرانی است که در شهر تهران قرار دارد.
نبشی مرکزی منعطف و پویا برای پرداختن به هنرهای دیداری در متن شهر است که با انتشار مجموعه کتاب‌ها و برگزاری نمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها، نشست‌ها و رویدادهای بینارشته‌ای، در رویکردی مشارکت‌جویانه مرزهای میان هنر، معماری و دیزاین را می‌آمیزد تا کرانهٔ دید شهر را گسترش دهد.

پستو کنج کوچکی است که در آن مجموعه‌ا‌ی از کتاب‌های هنری منتشرشده توسط گالری‌ها، نهادهای فرهنگی و هنری ایران ارائه می‌شود که در کتاب‌فروشی‌های شهر دردسترس نیستند. در کنار کتاب‌ها دفترهای دست‌ساخت و چاپ‌های دستی در نسخه‌های محدود از آثار هنرمندان، معماران، طراحان گرافیک و سایر مدیوم‌ها و رشته‌های هنری عرضه می‌شود. پستو جایی برای خواندن و دیدن است.

پلکان فضایی در ورودی ساختمان نبشی است که پله‌های معلق آن در برابر نورگیری بزرگ دو طبقهٔ فوقانی را به هم وصل می‌کند. پلکان جایی برای رودررو شدن و دیدن است.

پناهگاه زیرزمینی در حیاط ورودی نبشی است که در روزهای جنگ مکانی شاید امن‌تر برای ساکنان و همسایگان آن بوده است. پناهگاه جایی برای سکوت و دیدن است.

• آدرس:
تهران/ خیابان کریم خان/ خیابان استاد نجات اللهی (ویلا)/ کوچه خسرو/ پلاک 51

• تلفن:
02188912212
02188906943

• وبسایت:
nabshi.center

• ایمیل:
info@nabshi.center

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

درباره

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت