گالری و نگارخانه ایران‌شهر

IranShahr Gallery Art Gallery

گالری و نگارخانه ایران‌شهر
تهران/ خیابان کریم‌خان زند/ خیابان شهید عضدی

 درباره/معرفی:

گالری ایرانشهر در اردیبهشت 1395 در فضایی پویا به وسعت 360 متر در مرکز شهر تهران کار خود را با تمرکز بر هنر تجسمی، بویژه نقاشی و مجسمه‌سازی آغاز کرد. پیش از تاسیس این فضای تازه، این مجموعه ازسال 1388 در قالب پروژه آرت‌لانژ در شمال شهر تهران فعالیت می‌کرد و شماری رویدادهای هنری از جمله رونمایی کتاب، پرفورمنس، و نمایش گروهی آثار هنرمندان را برگزار کرد.

گالری ایرانشهر محدود به فضای نمایشگاهی‌اش نیست و در قالب پروژه‌های محتلف در سطح ملی و بین‌المللی فعالیت می‌کند. یکی از این پروژه‌ها پوسته/سرفیس است که برای اولین بار در ایران، گروهی برگزیده از هنرمندان تجسمی را در مجموعه‌ای با امکانات متعدد در تعاملی فعال و پویا قرار داده است. این پروژه علاوه بر فراهم کردن فضای کار برای هنرمندان، امکان بازدید عمومی از کارگاه‌ها و هنرمندان در حین کار را در ساعاتی مشخص فراهم می‌کند.

• آدرس:
تهران/ خیابان کریم‌خان زند/ خیابان شهید عضدی (آبان جنوبی)/ خیابان سپند/ پلاک 1/69

• تلفن:
02186036944

• وبسایت:
iranshahrartgallery.com

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

درباره

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت