عباس ظفری

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون

 معرفی/ بیوگرافی:

عباس ظفری (به انگلیسی: Abbas Zafari) هنرمند ایرانی، متولد تهران است.

آقای عباس ظفری از بازیگران با سابقه در سینما و تلویزیون است. از مهم‌ترین آثار عباس ظفری می‌توان به بازیگری در سریال مدار صفر درجه، سریال اشک‌ها و لبخندها و سریال زیر گنبد کبود اشاره کرد.

آقای عباس ظفری نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال 1366 در سریال زیر گنبد کبود به کارگردانی ایرج طهماسب و بهرام شاه‌محمدلو بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال مدار صفر درجه، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای عباس ظفری محسوب می‌شود، مخصوصا همکاری با هنرمندان باتجربه‌ای همچون بهرام شاه‌محمدلو، سوسن مقصودلو، کریم رجبی و رحمان سیفی‌آزاد توانایی‌های بازیگریش را ارتقا بخشید.

عباس ظفری درباره سابقه فعالیت خود می‌گوید: « قبل از زیر گنبد کبود من تنها بازیگری بودم که در هر سه سری «زیر گنبد کبود» بازی داشتم. قبل از این پروژه، کار تئاتر می‌کردم و یکی از دوستان، من رامعرفی کرد به آقای شاه محمدلو، آن موقع دفترشان توی یوسف آباد بود و داشتند مجموعه رنگین کمان را کار می‌کردند. قرار شد من نقش خرسک را در این مجموعه بازی کنم. اتفاقا خانم‌ها پورمختار و برومند هم در این کار بودند. آنجا با آقای شاه محمدلو آشنا شدم.
بعد از زیر گنبد کبود: بعد از آخرین سری آقای حکایتی، چند سال کار کودک می‌کردم. همان موقع‌ها با خانم مریم سعادت برای چند قسمت از «اوستابابا» همکاری کردم و بعدش «هتل پرستاره» و… در تئاتر هم فعال بودم و چند کار کودک کارگردانی کردم. بعد شرایط به گونه‌ای پیش رفتم که کم کم رفتم به سمت کار بزرگسالان. در «شب دهم»، «پهلوانان نمی میرند»، «مدار صفر درجه»، «اشک‌ها و لبخندها» و… نقش داشتم و پس از آن در سریال «شهرزاد» حسن فتحی بازی می‌کنم. »
عباس ظفری در سریال جیران ساخته حسن فتحی نیز ایفای نقش داشته است.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت