برترین موزیک‌های بی‌کلام تیری دیوید Thierry David
تیری دیوید (Thierry David) هنرمند آهنگساز، نوازنده و کارگردان و تهیه کننده مشهور فرانسوی و یکی از نام های بزرگ موسیقی عصر جدید در سطح بین المللی است. تا حدی که کلود شاله، آغازگر مجموعه‌های بودا بار ، تیری دیوید را یکی از معدود فرانسوی‌هایی می‌خواند که به طور رسمی و قانونی به این ژانر تعلق دارد. تیری دیوید در سال 1955 در پاریس متولد شد. دیوید به جای اینکه بی سر و صدا در زندگی جریان داشته باشد، زندگی روزمره خود را ترسیم کرد و مسیر زندگی خود را برنامه ریزی کرد. در سال‌های اولیه‌اش، قبل از اینکه در نوجوانی آزادی‌های جاز را کشف کند، قطعات اصلی رپرتوار کلاسیک را تمرین کرد. او به خاطر می‌آورد: «برای پدر و مادرم، این اشتیاق تأیید شده به موسیقی تنها یک سرگرمی بود.» . زمانی که او ساکن امریکای جنوبی بود و با نوازندگان کشور پرو همراه شد اولین ملودی‌های خود را می‌ساخت، با الهام از موسیقی کلاسیک سنتی و با رفتن به موسیقی جاز و گشت و گذار در رپرتوار آمریکای جنوبی. دیوید مسافر بزرگی که در مناطق دورافتاده برای مدت‌های طولانی به سر می‌برد، تسلیم جذابیت‌های ملودی‌های آن شد.
تیری دیوید درباره فعالیت هنری خود گفته است: «یک روز، واقعاً نمی‌دانم چگونه، داشتم به چیزی گوش می‌دادم که برای کمپین جدیدی برای یک برند معروف لباس زیر ساخته بودم. پذیرفته شد. برای جلوگیری از یک موقعیت ناخوشایند و شفاف‌تر کردن همه چیز، اعلامیه‌ام را تحویل دادم و خودم را در موسیقی‌ام انداختم. از آنجا، من همه کارها را انجام دادم – در بارهای پیانو می نواختم، درس پیانو می دادم، گروه های جاز، گروه های راک، گروه های هوی متال و غیره را همراهی می کردم. با گذشت زمان، اولین سفارش های موسیقی، اولین آهنگ های رادیویی و مهمتر از همه، کسب تجربه را امضا کردم. من که یک پیانیست آموزش دیده بودم، یاد گرفتم که صدای خودم را بسازم و به وضوح ترجیح دادم دنیای موسیقی خودم را بسازم.” اعلامیه ام را تحویل دادم و خودم را در موسیقی ام انداختم. از آنجا، من همه کارها را انجام دادم – در بارهای پیانو می نواختم، درس پیانو می دادم، گروه های جاز، گروه های راک، گروه های هوی متال و غیره را همراهی می کردم. با گذشت زمان، اولین سفارش های موسیقی، اولین آهنگ های رادیویی و مهمتر از همه، کسب تجربه را امضا کردم. من که یک پیانیست آموزش دیده بودم، یاد گرفتم که صدای خودم را بسازم و به وضوح ترجیح دادم دنیای موسیقی خودم را بسازم.”»

در این آلبوم برترین موزیک‌های بی‌کلام تیری دیوید Thierry David قرارگرفته است، امیدواریم از شنیدن آن بهره‌مند شوید و لذت ببرید…

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت