برترین موزیک‌های بی‌کلام استانتون لانیر Stanton Lanier
استانتون لانیر (Stanton Lanier) آهنگساز، نویسنده، ارکستر امریکایی، متولد 1364 میلادی شهر چپل هیل، ایالت کارولینای شمالی امریکا است.
استانتون لانیر از هنرمندان معتقدی است که می خواهد از طریق موسیقی دستگاهی الهام گرفته از کتاب مقدس، برای همه نسل ها ملاقات هایی با خدا ایجاد کند . استانتون لانیر درباره فعالیت خود گفته است: «پس از شروع آموزش پیانو در سن 6 سالگی که در چپل هیل، کارولینای شمالی بزرگ شدم، عشق من به بسکتبال باعث شد در سن 12 سالگی در میلتون، فلوریدا، ترک کنم، اما والدینم به من اجازه ندادند. از 14 سالگی شروع به نوشتن آهنگ و آواز خواندن کردم. نوازندگی و آهنگسازی همزمان با تحصیل در رشته شیمی در جورجیا تک و تکمیل MBA در دانشگاه جورجیا به عنوان یک سرگرمی ادامه یافت. پس از 5 سال کار در شرکت مشاوره و بیمه، در سال 1994 در سن 30 سالگی، به محل «تسلیم شغلی» رسیدم. به جای تلاش برای موفقیت، شروع به پرسیدن از خدا کردم که بلاخره در این زندگی چه می‌خواهد انجام دهم؟ و مشتاق شنیدن صدای او بودم. این منجر به یک حرفه برنامه ریزی مالی 10 ساله برای من شد. پیانو همیشه در طول زندگی ام پناهگاه من بوده و هست. می توانستم بنشینم و از مشغله های زندگی فاصله بگیرم. وقتی شروع به ساختن سازها کردم، می‌خواستم حس آرامش و امید خدا را به آنها منتقل کنند. وقتی مردم شروع به اشتراک گذاشتن داستان‌های قدرتمندی در مورد تأثیر آهنگ‌ها بر زندگی‌شان کردند، متوجه شدم که پیانوی الهام‌گرفته از کتاب مقدس راهی منحصربفرد برای به اشتراک گذاشتن داستان خدا و داستان من است. این تمایل با آهنگسازی من به من کمک می‌کند کتاب مقدس را به عنوان ملودی بشنوم. تقریباً نیمی از اوقات این اتفاق به صورت غزلی می افتد، به این معنی که پیانو در حال «آواز خواندن» کلمات از یک بیت است. در موارد دیگر، یک موضوع از طریق موسیقی بیان می‌شود. از زمانی که آهنگسازی پیانوی الهام گرفته از کتاب مقدس فقط یک ایده بود، و از اولین ملودی تا جدیدترین آن، همیشه این حس بسیار قوی وجود داشت که این چیزی بسیار بزرگتر از من و توانایی‌های من بود. دعای من هنگام آهنگسازی این است که هر کسی که با موسیقی روبرو می شود حضور خدا را احساس کند و به صدای او گوش دهد. من با همسر و دو فرزندم در آتلانتا زندگی می‌کنم، علاوه بر موسیقی از عکاسی، آشپزی و دویدن لذت می‌برم. یکی از جملات مورد علاقه من این است: «از خود نپرسید که دنیا به چه چیزی نیاز دارد. از خودتان بپرسید چه چیزی باعث زنده شدن شما می‌شود و بروید آن کار را انجام دهید، زیرا آنچه جهان به آن نیاز دارد افرادی هستند که زنده شده اند.»

در این آلبوم برترین موزیک‌های بی‌کلام استانتون لانیر Stanton Lanier قرارگرفته است، امیدواریم از شنیدن آن بهره‌مند شوید و لذت ببرید…

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت