برترین موزیک‌های بی‌کلام رابین اسپیلبرگ Robin Spielberg
رابین اسپیلبرگ (Robin Spielberg) پیانیست عصرجدید، آهنگساز و نویسنده آمریکایی، متولد 20 نوامبر 1962 در نیوجرسی امریکا است.
رابین اسپیلبرگ در جدول بیلبورد هنرمندان مشهور قرار دارد. او که در شهر حومه ای Maplewood، نیوجرسی بزرگ شد، در دانشگاه ایالتی میشیگان و بعداً در مدرسه هنر Tisch در دانشگاه نیویورک تحصیل کرد ، و با درجه ممتاز از دانشگاه نیویورک فارغ التحصیل شد. پدربزرگ پدری رابین اسپیلبرگ، نوازنده فلوت با ارکستر سمفونیک NBC به رهبری آرتورو توسکانینی بود . اگرچه آنها هرگز یکدیگر را ملاقات نکردند، اما در خاطرات خود او را با ارائه الهامات خلاقانه اعتبار می دهد، او در سن هفت سالگی آموزش رسمی پیانو را آغاز کرد. او یکی از اعضای مؤسس گروه تئاتر آتلانتیک است و در ده‌ها نمایشنامه با این شرکت بازی کرد. در سال 1992، اسپیلبرگ و بری شولاک یک موزیکال برای مخاطبان جوان با عنوان سرزمین بالون نوشتند . بالن لند که در ابتدا در ورمونت توسط شرکت تئاتر آتلانتیک تولید شد، بعداً در خارج از برادوی روی صحنه شهر نیویورک ATC در سال 1993 عرضه شد.

در این آلبوم برترین موزیک‌های بی‌کلام رابین اسپیلبرگ Robin Spielberg قرارگرفته است، امیدواریم از شنیدن آن بهره‌مند شوید و لذت ببرید…

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت