برترین موزیک‌های بی‌کلام ژرژ اشمیت Georges Schmitt
ژرژ اشمیت یا جورج اشمیت Georges Schmitt ، هنرمندی با استعداد، که در الجزیره در خانواده ای از موسیقیدانان آلزاس به دنیا آمد ، توسط همسالانش به عنوان یک آکروبات نابغه، غیرقابل طبقه بندی در دنیای سرگرمی توصیف می شود. او مانند یک صنعتگر واقعی، فلوت های تابه خود را با جایگزین کردن موم زنبور عسل که از دوران باستان برای کوک کردن فلوت های تابه با سیستم تنظیم پیستون ثبت شده استفاده می شد، می سازد. این فرآیند ساده اما انقلابی باعث شد که جرج اشمیت مخترع فلوت پان قابل تنظیم باشد. این به او اجازه داد تا رپرتوار خود را به موسیقی کلاسیک و مقدس گسترش دهد.
همچنین یک تقلید فوق العاده از آواز پرندگان است. این تمایل ناشی از ذوق شدید او برای پرنده شناسی است که به دوران کودکی او برمی گردد. به همین ترتیب صدای فلوت را با دستان خود تقلید می کند; که هرگز در حین اجرای کنسرت مخاطب را شگفت زده نمی کند. ژرژ اشمیت همچنین دوست دارد اشتیاق خود را به موسیقی به اشتراک بگذارد و ثابت می کند که یک معلم عالی در مدارس است. با تأیید دریافت شده از وزارت آموزش ملی، به طور منظم میزبان روزهای «نمایش مخاطبان جوان» است. اما این مرد هزار چهره در سراسر جهان شناخته شده است و به دلیل استعدادهایش به عنوان یک نوازنده و آهنگساز شناخته شده است. ژرژ اشمیت از شهرتی برخوردار است که اغلب پیش از او در خارج از کشور بوده است، جایی که او به طور منظم اجرا می کند.

در این آلبوم برترین موزیک‌های بی‌کلام ژرژ اشمیت Georges Schmitt قرارگرفته است، امیدواریم از شنیدن آن بهره‌مند شوید و لذت ببرید…

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت