برترین موزیک‌های بی‌کلام جان آتیلا Can Atilla
جان آتیلا (Can Atilla) آهنگساز و نوازنده و هنرمند مطرح در سبک موسیقی معاصر کشور ترکیه در عرصه بین‌المللی است. شهرت و محبوبیت جان آتیلا تا حدی ترفیع یافته که از او به عنوان ونجلیس ترکیه یاد می‌شود.
جان آتیلا (متولد ۱۹۶۹، آنکارا)، از پدر و مادری سیاستمدار و مهندس به‌دنیا آمد و در ۱۹۸۰ وارد دانشگاه و هنرستان دولتی حاجت تپه آنکارا شد و در آنجا تحت آموزش نوری چکن و آرگون اوزیوجل که از استاید برجسته موسیقی بودندT قرار گرفت. برای مدتی در مسکو، جایی که پدرش به بخاطر مسائل شغلی ساکن بود، سازهای پیانو و ویولن را به‌صورت تخصصی فرا گرفت. از ۱۹۸۸ به مدت دو سال در گروه ارکستر سمفونیک ریاست جمهوری ترکیه ویولن نواخت. در ۱۹۹۰ پس از به پایان رساندن آموزش لیسانس در زمینهٔ ویولن در هنرستان، شروع به ساختن آهنگ برای فیلمهای سینمایی، مستند، سریال و همچنین نمایشنامه کرد.
در سال ۱۹۹۲ با ارائهٔ اولین آلبوم خود به نام “ناخودآگاه” به‌سرعت مورد توجه قرار گرفت و از سوی یک استعدادیاب انگلیسی کشف شد. در سال ۱۹۹۴ پس از انتشار آلبوم دوم خود “موج چرخهاً در انگلستان، ترکیه و هلند به شمار جوایز موسیقی خود در دههٔ ۹۰ میلادی افزود. در سال ۱۹۹۶ استودیوی موسیقی “POeM” را تأسیس کرد و در برخی مجلات هنری با عنوان موسیقی تجسمی نوشته‌هایش را منتشر نمود.

در این آلبوم برترین موزیک‌های بی‌کلام جان آتیلا Can Atilla قرارگرفته است، امیدواریم از شنیدن آن بهره‌مند شوید و لذت ببرید…

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت