سامسونگ

SAMSUNG

سامسونگ
تولید و فروش انواع وسایل خانگی و تلفن همراه و لوازم صوتی تصویری

 درباره/معرفی:

سامسونگ الکترونیکس (به کره‌ای: 삼성전자 به انگلیسی: Samsung) یک شرکت صنایع الکترونیکی کره‌ای چندملیتی مستقر در یئونگتونگ-گؤ شهر سوون است. این بخش از گروه سامسونگ، 70 درصد از درآمد شرکت مادر خود را تامین می‌کند. سامسونگ الکترونیکس دارای کارخانه‌های مونتاژ و مراکز فروش در بیش از 100 کشور جهان است و حدود 290 هزار نفر در آن مشغول به‌کار هستند. مالکیت این شرکت متعلق به برخی شرکت‌های خارجی و کره‌ای است. این شرکت بزرگترین تولیدکننده لوازم الکترونیکی مصرفی در جهان از نظر درآمد می‌باشد. از سال 2019، سامسونگ الکترونیکس نخستین شرکت فناوری جهان از نظر درآمد بوده‌است و مانند هر شرکت دیگری طرفداران زیادی در جهان دارد.

به‌عنوان یک شرکت پیشرو و جهانی.
شرکت سامسونگ متعهد به رعایت قوانین و مقررات محلی و همچنین عملی کردن منشور اخلاقی جهانی و سختگیرانه برای همه کارمندان است. باور بر این است که مدیریت اخلاقی نه تنها ابزاری برای پاسخگویی به تغییرات سریع در فضای کسب و کار جهانی، که وسیله‌ای برای اعتمادسازی با ذینفعان مختلف آن از جمله مشتریان، سهامداران، کارمندان، شرکای تجاری و جوامع محلی است. سامسونگ با هدف تبدیل شدن به یکی از با اخلاق‌ترین شرکت‌های جهان، ضمن پرداختن به مدیریت شفاف و منصفانه شرکتی، به آموزش کارمندان خود و به‌کار گرفتن سیستم‌های نظارتی ادامه می‌دهد.

رویکردها و مأموریت ما
سامسونگ از فلسفه‌ای ساده در کسب و کار پیروی می‌کند به‌طوری‌که استعداد و فناوری خود را وقف ایجاد خدمات و محصولات برتر می‌کند که به ایجاد جامعه جهانی بهتر کمک می‌کنند. به همین منظور، سامسونگ برای افراد و فناوری‌های خود ارزش بالایی قائل است.

ارزش‌هایی که معرف روح سامسونگ هستند
شرکت سامسونگ معتقد است که زندگی با ارزش‌های قوی، کلیدی برای تجارت خوب است. به همین دلیل است که این ارزش‌های اصلی، همراه با یک منشور اخلاقی دقیق، در دل هر تصمیمی که شرکت می‌گیرد قرار دارد.

اصول پنجگانه کسب و کار شرکت سامسونگ
Samsung Electronics در بیان تعهد خود به مسئولیت اجتماعی شرکت به‌عنوان یک شرکت پیشرو در جهان، «پنج اصل تجارت سامسونگ» را در سال 2005 اعلام کرد. این اصول به‌عنوان پایه‌ای برای منشور اخلاقی جهانی مطابق با معیارهای قانونی و اخلاقی و انجام مسئولیت‌های اجتماعی شرکتی آن عمل می‌کند.

• آدرس:

• تلفن:
جهت ارتباط با کارشناسان سامسونگ با شماره های زیر تماس بگیرید:

مرکز پشتیبانی محصولات صوتی تصویری، لوازم خانگی و مانیتور (سام سرویس):0218255

مرکز پشتیبانی تلفن همراه: 02142132

• وبسایت:
samsung.com

• اینستاگرام:
samsungir

• فیسبوک:
SamsungClubFa

• تویتر:
samsungir

• رویدادهای جاری:

نمایشگاه «سامسونگ ¦ محصولات صنایع الکترونیکی»

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید






اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت