زینب موحد

 تخصص/مهارت:

گوینده و دوبلور صداپیشه، گوینده خبر، نریتور، مجری صحنه، نویسنده و مدیر تولید محتوی صوتی و تصویری

 معرفی/ بیوگرافی:

زینب موحد (به انگلیسی: Zeinab Movahed) هنرمند ایرانی، متولد ۱ مهرماه ۱۳۶۴ در شیراز است.

خانم زینب موحد از هنرمندان صداپیشه موفق ایران و فارغ التحصیل مهندسی نرم‌افزار کامپیوتر و ارشد علوم ارتباطات است. ایشان جز دونفر برتر و برگزیده خبر فارس از بین ۱۳۰۰ نفر در سال ۸۶ جزو پذیرفته شدگان صداوسیمای مرکز فارس شده است.

وی بخاطر ارتباط زنده تلفنی موفق در زمان انتخابات ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد به تهران فراخوانده شد، ولی به درخواست مدیر و معاون اطلاعات و اخبار صداوسیمای فارس به ادامه فعالیت حرفه ای خود در شیراز ادامه داد. همسرش مهندس شرکت نفت است و بخاطر شغل همسر و مادر شدنش ساکن استان بوشهر شد و فعالیت حرفه ای خود را از فارس به سطح کشور گسترش داد.

با نویسندگی و ساخت آیتم بهار قلب ها بالاترین امتیاز را در ارزیابی رادیو کسب کرد و با تولید برنامه دویست قسمتی چهل گیاه از رادیو فارس کارنامه درخشانی را از آن خود کرد. به عنوان گوینده، دبیر و سردبیر خبر رادیو در معاونت اطلاعات و اخبار صداوسیمای فارس فعالیت کرد و مجری برگزیده و منتخب طرح خانه تا کارخانه با حضور قائم مقام وزیر نفت خانم مهندس شاهداعی در منطقه پارس جنوبی از دیگر دستاوردهای وی بوده است. در حال حاضر با نویسندگی و پخش میراث آفرینش با مدیریت مجید اخشابی در رادیو و فضای مجازی با استقبال خوب مخاطبان روبرو شده است.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت