مهناز جعفری

Mahnaz Jafari

مهناز جعفری

 تخصص/مهارت:

عکاس

 معرفی/ بیوگرافی:

مهناز جعفری (به انگلیسی: Mahnaz Jafari) هنرمند ایرانی، متولد 1371 هـ.ش و 1992 میلادی است.

خانم مهناز جعفری، از هنرمندان موفق ایران در رشته عکاسی می‌باشد. ایشان تاکنون آثار متفاوت و منحصربفردی را در هنر عکاسی به ثبت رسانده است که از آنها می‌توان به مجموعه عکس‌های «رقص سماع» اشاره نمود، که با بکارگیری عنصر ظرافت هنر عکاسی و قرارگیری سوژه در محیط‌هایی با رنگ‌های ملایم و دلنشین نظیر آسمان آبی رنگ و لباس و دامن با پارچه‌های سفید رنگ که نماد پاکی و تمیزی است، می‌تواند در عین سادگی احساس آرامش و مثبتی را در بینندگان ایجاد نماید. سبک عکاسی این هنرمند بیشتر «عکاسی مفهومی» و فرهنگ‌ها و «عکاسی تبلیغاتی» و «عکاسی مد» است.

مهناز جعفری دربارهٔ فعالیت هنری خود گفته است:
«رشته هنریم عکاسی هست و از 25 سالگی به این رشته مشغول هستم، من پس از به پایان رساندن مقطع کارشناسی ارشد اقتصاد شروع به یادگیری حرفه‌ای عکاسی کردم و دوره‌های عکاسی را زیرنظر اساتید بزرگ عکاسی ایران گذراندم. پس از آن با توجه به علاقه شخصی عکاسی تبلیغاتی را حرفه اصلی خودم قرار دادم، اما درکنار آن گاهی عکاسی هنری و مفهومی هم می‌پردازم. استاد فرهاد سلیمانی، استاد امیر آذری، استاد شهرام جعفری و استاد وحید شریفیان، اساتیدی بودند که من سعادت شاگردی آن‌ها را داشتم.»

Mahnaz Jafari iranian artist photographer, born in 1992 and I have been occupying Photography at the age of 25. After completing my master’s degree in economics, I started learning the profession of photography and took photography courses under the supervision of great Iranian photography professors. After that, due to my personal interest, I decided to choose commercial photography as my main profession, and I am interested to fine-art photos too.

“شما را به دیدن نمایشگاه آثار ایشان دعوت می‌نمائیم”

• وبسایت:
www.mahnazjafari.com

• اینستاگرام:

Food and commercial mahenaz_jafari

2nd page mahenaz.jafari

• فیسبوک:
mahenaz.jafari

• توییتر:
mahu_jafari

• رویدادهای جاری:

رقص سماع ¦ نمایشگاه آثار مهناز جعفری

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت