آموزشگاه نقاشی ارژنگ

Arjang Painting School

آموزشگاه نقاشی ارژنگ
تهران/ بلوار اشرفی اصفهانی/ خیابان شهید مخبری/ ضلع جنوب غرب میدان عدل/

 درباره/معرفی:

طراحی سایت‌های ادارات، شرکت‌ها، آموزشگاه‌ها و سایر اصناف با جدیدترین متدها و بهترین کیفیت در آموزشگاه ارژنگ انجام می‌شود.

امروزه طراحی سایت امر بسیار مهمی تلقی می‌شود و سایت مربوط به هر موسسه یا تجارت بیانگر کیفیت و فراگیری آن می‌باشد. پس اگر برای هنر یا صنعت خود هنوز سایتی ندارید که شما را به خوبی معرفی کند بهتر است هرچه زودتر برای طراحی آن اقدام کنید.

با انتخاب یک مدیر سایت نیز می‌توانید سایت خود را به روز کنید و اطلاعات آن را تازه کنید. همچنین می‌توانید از مدیر خود بخواهید تا اقدامات لازم را برای اینکه شما در درجه بندی گوگل در جستجوها در صدر قرار بگیرید انجام دهد. در این صورت گویی شما در فضای مجازی تبلیغ کرده اید. بالا قرار گرفتن در لیست جستجوی گوگل کار آسانی نیست. پس این کار را به افرادی متخصص بسپارید.

در کل، پروسه طراحی سایت شامل، مفهوم سازی، طرح ریزی، پیش تولید، تحقیق، تبلیغات، و همچنین مدیریت فایل‌های صوتی، تصویری و دیگر فابل‌های چند رسانه‌ای مورد استفاده در صفحات سایت می‌باشد. این کار می‌تواند توسط طراح، یا گروهی از طراحان با وظیفه‌ای مشخص، صورت گیرد. سایت می‌تواند شامل صفحه اصلی، که همچنین به آن خانه نیز گفته می‌شود و نیز بخش‌های متفاوت دیگری باشد که هرکدام برای هدف خاصی گرد هم آمده اند. صفحه اصلی سایت در مورد هدف اصلی سایت و همچنین بروز رسانی‌های روزانه آن صحبت می‌کند که می‌تواند شامل لینکی باشد که کاربران را به بخش‌های سایت مربوطه هدایت می‌کند.

• آدرس:
تهران/ بلوار اشرفی اصفهانی/ خیابان شهید مخبری/ ضلع جنوب غرب میدان عدل/ پلاک 16/ واحد 7

• تلفن:
44447717
44450178

• وبسایت:
arzhanghome.com

• ایمیل:
arzhanghome@yahoo.com

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

درباره

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت