تارا گرامی

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، نویسنده، تهیه کننده و مجری

 معرفی/ بیوگرافی:

تارا گرامی (به انگلیسی: Tara Gerami) هنرمند کانادایی ایرانی ، متولد تهران است.

خانم تارا گرامی هنرپیشه، نویسنده، و مجری ایرانی کانادایی است. گرامی مجری فصل نخست برنامه استعدادیابی پرشیاز گات تلنت بوده‌است. او در 6 سالگی به همراه مادرش به کانادا مهاجرت کرده‌است و مدرک کارشناسی رشته هنر از دانشگاه دولتی شهر تورنتو را دارد.

گرامی در تهران متولد شد، اما به در تونتو مهاجرت کرد. او همراه مادر خود ابتدا به آمریکا مهاجرت کرده بود اما بخاطر مشکلات مهاجرتی به همراه مادرش به ایران بازگشتند اما بالاخره در سن 6 سالگی همراه مادرش اقامت کانادا را از آن خود کردند اما او بعد از ازدواج با یک ایرانی امریکایی در لس انجلس ساکن شده است. وی برای اولین بار به نویسندگی محمود، یک نمایشنامه درام که نامزد نهایی جایزه فرماندار کل برای یک درام انگلیسی زبان بود جایزه فرماندار کل 2015 را برد. تارا گرمی در سال 2020 در یک فیلم کمدی عاشقانه به نام عروسی ساده ایفای نقش کرد و با بازیگرانی همچون شهره آغداشلو و ریتا ویلسون همبازی شد. وی به عنوان نویسنده و بازیگر ایرانی در یک ویدیوی کمدی که در طی چند روز بیش در یوتیوب 150٬000 بار مشاهده شد، بازی کرد.

او همچنین مجری فصل اول برنامه استعداد یابی پرشیاز گات تلنت در کشور سوئد است.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:
صفحه در ویکی‌پدیا

• اینستاگرام:
taragrammy

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت