مرجان فرساد

 تخصص/مهارت:

تصویرگر، نقاش، ترانه‌سرا، نویسنده، کارگردان، خواننده، نوازنده، آهنگساز، طراح انیماتور داستان‌های مصور و موزیک ویدیو، عکاس، عروسک ساز، صنایع‌دستی، گرافیست و پیکسل آرتیست و…

 معرفی/ بیوگرافی:

مرجان فرساد (به انگلیسی: Marjan Farsad) هنرمند ایرانی، متولد 1362 در تهران است.

خانم مرجان فرساد از هنرمندان توانمند و موفق ایران است که در بسیاری از رشته‌های هنری نظیر؛ تصویرگری، ترانه‌سرایی، نویسندگی، کارگردانی، خوانندگی، آهنگسازی، طراحی انیمیشن و پویانمایی، نقاشی، صنایع‌دستی (هنر لینوکات تراش چوب)، پیکسل آرت و طراحی گرافیک و پوستر و… فعالیت درخشان داشته و به جرأت می‌توان او را یک هنرمند تمام عیار نامید.

مرجان فرساد از هنرمندان ایرانی الاصل، ساکن مونترآل کانادا و بروکلین در نیویورک آمریکا است.

در آثار این هنرمند سادگی وصف ناپذیری احساس می‌شود، فضای بی‌ریا و پاک و لطیف کودکانه که هر بیننده و شنونده‌ای را همچون لالایی ملایم و دلنشین به روزهای دوران کودکی می‌برد. او در تمامی کارهایش نوآوری داشته است، بطوریکه سبک موسیقی مرجان فرساد شبیه هیچکدام از خوانندگان و آهنگسازان ایرانی تاکنون نبوده است. در کارهای مرجان فرساد کلمات با صدای مخملی او آنچه که واقعا هستند بیان می‌شوند بدون هیچ پیچیدگی و ایهام، همچون رنگ‌های جعبه مدادرنگی کلمات و موسیقی کنار هم قرار گرفته است و آثاری ناب و دلپذیر را خلق نموده است.

مرجان فرساد موسس و مدیر استودیو پینه دوز است، اولین آلبوم او با عنوان «گل‌های آبی» در سال 2014 منتشر شد و آلبوم دوم او با نام «درخت سپید» در سال 2020 منتشر گردید. او در نیویورک، سان فرانسیسکو، تورنتو و سایر شهرها کنسرت‌های موفقی اجرا کرده‌است. ترانه‌های «پرتقال من» و «خونهٔ ما» بلافاصله پس از انتشارشان، به شدت میان شنوندگان و مخاطبان مشهور شد و شبکه‌های اجتماعی را درنوردید و این هنرمند را پرآوازه کرد.

مرجان فرساد در سال 1388 به مونترآل کشور کانادا مهاجرت کرد، ترانه‌های «پرتقال من» و «خونه ما» در شبکه‌های اجتماعی بازدیدکنندگان زیادی داشته‌است. اغلب ویدئو کلیپ‌های او از انیمیشن‌های اوست و موسیقی و شعر ترانه‌هایش را خودش به زیبایی هرچه تمام‌تر می‌سازد.

مرجان فرساد در سال 2021 تک آهنگی با نام مهتاب برای حقوق بشر خواند.

خبر بیماری سرطان
مرجان فرساد پس از گذشت پنج سال از اولین آلبومش، آلبوم زیبای «درخت سپید» را منتشر نمود. آلبومی متفاوت اما با حال و هوای خاص خودش، اما او در دوره تولید این آلبوم از بیماری سرطان خود با خبر شد و در اینستاگرام رسمی اش این موضوع را اعلام نمود و مدت کوتاهی پس از آن در یک عمل جراحی تحت مداوا و بهبودی قرار گرفت.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:
صفحه در ویکی‌پدیا

marjanfarsad.com

• اینستاگرام:
marjanfarsad

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت