مهسا باویلی

 تخصص/مهارت:

طراح محیط زیست و فضای سبز و شهرسازی، طراح و نقاش، مدرس و…

 معرفی/ بیوگرافی:

مهسا باویلی (به انگلیسی: Mahsa Bavili) هنرمند ایرانی، متولد 11 بهمن‌ماه است.

خانم مهسا باویلی از هنرمندان موفق ایران می‌باشد. وی دارای مدرک دکتری شهرسازی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات است. مهسا باویلی بلحاظ استعداد و علاقه ای که از سنین کودکی به هنر نقاشی داشت، بطور خودآموز فعالیت هنری خود را آغاز نمود. پس از گذراندن مدارج عالی توانست سوابق درخشانی را در عرصه ملی و بین المللی به ارمغان بیاورد. وی بیشتر در زمینه طراحی محیط زیست و فضای سبز و شهرسازی مهارت داشته و از افراد موثر و فعال در این عرصهٔ تخصصی می‌باشد.

ایشان درباره هنر خود گفته است:
«از کودکی به رنگ ، نقش و طبیعت علاقمند بودم و نقاشی را به صورت خودآموز دنبال می کردم. در دوران تحصیلات دانشگاهی علاوه بر ترسیم اسکچ و پرسپکتیو در زمینه طراحی محیط و شهرسازی، تکنیک‌های مختلف نقاشی در سبک‌های کوبیسم، آبستره، مدرن و امپرسیونیسم را نیز دنبال میکردم. در زمینه شهرسازی و طراحی محیط معتقدم توجه به طبیعت و استفاده از الگوهای طبیعی می‌تواند نقش چشمگیری در افزایش کیفیت زندگی انسان‌های امروزی که در شهرهای خاکستری و آلوده گرفتار شده اند؛ داشته باشد لذا بیشتر موضوعات انتخابی ام برای نقاشی در زمینه عناصر موجود در طبیعت، نور، درختان، آسمان، سنگ، ابر و…می باشد. انسان و طبیعت را جزء لاینفک یکدیگر می‌دانم. در مجموعه دریا، دریا را یک انسان می‌بینم که روزی خلق و خوی آرام و روز دیگر آشفته و پرتلاطم است. تلاشم بر این بوده است که بدون پرداختن به جزئیات حال و هوای یک منظره را مانند آرامش، آشوب، طغیان و… ، به ببینده انتقال دهم.»

تحصیلات و سوابق فعالیت:
دکتری شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات
عنوان رساله: توسعه مدل کیفیت زندگی با رویکرد بوم شناسی شهری
رشته و گرایش کارشناسی ارشد: مهندسی طراحی محیط زیست مهر 1387الی مهر 1390.
عنوان پایان نامه: طراحی اکولوژیک مناطق شهری جهت بهبود میکروکلیما و مقابله با تغییرات آب و هوا ، نمونه موردی منطقه 22 شهر تهران
برگزاری نمایشگاه نقاشی با عنوان «دریا» – سال 1400
برگزاری نمایشگاه نقاشی با عنوان «طرح نو» – سال 1403
و…

“شما را به دیدن نمایشگاه آثار ایشان دعوت می‌نمائیم”

• آدرس:

• تلفن:
09188324924

• اینستاگرام:

• ایمیل:
m.bavili@gmail.com

• رویدادهای جاری:

طرح نو ¦ نمایشگاه آثار مهسا باویلی

دریا ¦ نمایشگاه آثار مهسا باویلی

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت