کامبیز حسینی

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر، طنزپرداز، نویسنده و مجری رادیو و تلویزیون

 معرفی/ بیوگرافی:

کامبیز حسینی (به انگلیسی: Kambiz Hosseini) هنرمند ایرانی ، متولد 10 اَمرداد 1354 در رشت استان گیلان است.

آقای کامبیز حسینی بازیگر، طنزپرداز، نویسنده و مجری رادیو و تلویزیون اهل ایران ساکن آمریکا است. عمده شهرت او به دلیل اجرای برنامه تلویزیونی پارازیت بوده است. از کارهای دیگر او می‌توان به اجرای برنامهٔ پولتیک و در ساعت 5 عصر نام برد.

کامبیز حسینی تاکنون در چندین فیلم سینمایی به عنوان بازیگر ایفای نقش داشته است که از میان آن‌ها می‌توان به ؛ خانواده 2018 – هیچ چیز در اینجا اتفاق نیفتاده است 2016 – گلاب 2014 و… اشاره نمود.

کامبیز حسینی در سال 2013 به‌دلیل دفاع از آزادی بیان، برندهٔ جایزهٔ گزارشگران بدون مرز شد. این جایزه به کسانی تعلق می‌گیرد که برای دفاع از آزادی و گسترش آن در سراسر جهان تلاش کنند. او در اینباره گفته است که:
«من این جایزه را می‌خواهم تقدیم کنم به مخاطبان برنامه‌هایم که از زمانی که کارم را شروع کردم از برنامه‌هایم به صورت مداوم و با علاقه حمایت کردند. آنها باعث شدند که این جایزه به من تعلق بگیرد و من از حُسن توجه آنها انرژی می‌گیرم و برایشان احترام فراوانی قائل هستم.»

کامبیز حسینی در سال 2012 برندهٔ مدال برنز جشنوارهٔ فیلم و تلویزیون نیویورک در لاس‌وگاس برای برنامهٔ تلویزیونی پارازیت شد که در ردهٔ کمدی/طنز مورد تقدیر قرار گرفت. او همچنین برندهٔ جایزهٔ مدال طلای صدای آمریکا برای برنامهٔ پارازیت شد.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:
صفحه در ویکی‌پدیا

صفحه در IMDB

• اینستاگرام:
kambizhosseini

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت