بابک بادکوبه

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، مشاور ارتباطات ، مجری، تهیه‌کننده و کارگردان

 معرفی/ بیوگرافی:

بابک بادکوبه با نام اصلی حسن بادکوبه (به انگلیسی: Babak Baad’koobeh) هنرمند ایرانی، متولد 9 شهریور 1356 در تهران است.

آقای بابک بادکوبه مشاور ارتباطات ، مجری، بازیگر ، تهیه‌کننده و کارگردان ایرانی سینما و تلویزیون است.

بابک بادکوبه از جمله هنرمندانی است که از کودکی وارد عرصه بازیگری شد.

آقای بابک (حسن) بادکوبه در یک خانوادهٔ هنری به دنیا آمد. پدر او محمدرضا بادکوبه از تهیه‌کنندگان با سابقهٔ تلویزیون است. فعالیت در تلویزیون را در 6 سالگی و بازی در پلاتوهایی به اسم بچه‌ها اینو شنیدید؟ شروع کرد. در سال 1364 در سریال در خانه اثر مشترک بیژن بیرنگ و مسعود رسام در نقش محسن پسر آقای خورشیدی با اکبر عبدی، شهلا ریاحی و رؤیا افشار هم‌بازی شد. 2 سال بعد در سریال دیگری به نام کودکانه به کارگردانی بیژن بیرنگ و مسعود رسام بازی کرد. در سال 1369 در فیلم سینمایی سفر جادویی به کارگردانی ابوالحسن داوودی بازی کرد. پس از آن تا سن 20 سالگی، بیشتر به عنوان مجری در برنامه‌های کودک و نوجوان کار کرد؛ برنامه‌هایی مانند تابستانه، پاییزه، سبز، سفید، قرمز و با جوانان. در 20 سالگی در حین اجرا و بازیگری در تلویزیون و سینما به همراه پدرش محمدرضا بادکوبه مؤسسه فرهنگی هنری روزگارطرفه را تأسیس کرد و به کار فرهنگی و مشاوره تبلیغات و برندینگ مشغول شد. وی در همین راستا در سال 1383 به عضویت هیئت شرکت رؤیای طلایی شهر درآمد.

در سال 1390 و با تأسیس آژانس تبلیغاتی بادکوبه به راه خود ادامه داد، او اکنون مدیرعامل آژانس تبلیغاتی تمام خدمت بادکوبه است.

وی در این سال‌ها بیش از صد تیزر (آگهی) فرهنگی اجتماعی ساخت و برای پخش به تلویزیون برد. در مصاحبه‌ای که در شمارهٔ 370 مجلهٔ همشهری جوان چاپ شده‌است، بابک بادکوبه داستان ساخت تیزرهای فرهنگی‌اش را این‌گونه شرح داده‌است:

«موقع پخش آگهی‌های تبلیغاتی، وقتی دو تا بانک پشت سر هم تبلیغ دارند، صدا و سیما مجبور است این‌ها را با یک وله‌ای از هم جدا کند. یک مدت وله چند تا اردک انیمیشنی را پخش می‌کرد که آگهی‌ها با هم قاطی نشوند. انیمیشن‌هایی که فاقد پیام اخلاقی یا آموزشی بود. ما رفتیم به معاون مالی-اداری صدا و سیما که قبلاً در وزارت ارشاد و تربیت بدنی بود، گفتیم: ما برایتان تیزر فرهنگی با مفاهیم فاخر می‌سازیم. دولت که بودجه ندارد و کار نمی‌کند. خودمان دغدغه‌های جامعه را می‌دانیم و می‌سازیم.»

در سال 1393 بابک بادکوبه مجدداً وارد تلویزیون شد و این بار در نقش تهیه‌کننده. او در این سال برنامهٔ تلویزیونی اینجا آینده را ساخت و اجرای همهٔ قسمت‌ها را هم خودش به عهده گرفت. مجری قسمت پایانی برنامه که شب تحویل سال 1394 پخش شد علی ضیاء بود.

وی در سال نیز 1391 نامه‌ای به رئیس‌جمهور وقت آن زمان در رابطه با برندسازی نوشت که بازتاب گسترده‌ای داشت.

وی در طول بیست سال فعالیت حرفه ای خود در زمینه بازاریابی مشاور مدیران و برندهای برتر کشور بود همچنین خالق برندهای بزرگی چون آپ و هف هشتاد و بله و شصت و فامیلا و جایگاه یابی مجدد برندهایی چون ال جی و چای شهرزاد و بیمه دی و بیمه معلم و بانک ملت را در کارنامه خود دارد.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:
صفحه در ویکی‌پدیا

• اینستاگرام:
badkoobeh

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت