ملیکا پارسا

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون،

 معرفی/ بیوگرافی:

ملیکا پارسا (به انگلیسی: Melika Parsa) هنرمند ایرانی، متولد 27 فروردین 1384 است.

خانم ملیکا پارسا، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «پنج کیلومتر تا بهشت»، سریال تلویزیونی «دختران حوا» و سریال تلویزیونی «قرعه» فعالیت داشته است.

از مهم‌ترین آثار ملیکا پارسا می‌توان به بازیگری در سریال پنج کیلومتر تا بهشت، سریال دختران حوا و سریال قرعه اشاره کرد.

ملیکا پارسا در سال 1390 دورهٔ پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 2 سریال مهم تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم ملیکا پارسا در این سال، بازیگری در سریال پنج کیلومتر تا بهشت به کارگردانی علیرضا افخمی و سریال زمین انسان‌ها به کارگردانی ابوالحسن داوودی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی ملیکا پارسا بازی در سریال پنج کیلومتر تا بهشت بوده است. ملیکا پارسا سال 1390 سریال پنج کیلومتر تا بهشت نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با علیرضا افخمی همکاری داشته است. ملیکا پارسا توانست با بازی در سریال پنج کیلومتر تا بهشت تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر پردیس افکاری، داریوش فرهنگ، مهدی سلوکی و پریناز ایزدیار بر تجارب او افزود.

ملیکا پارسا علاوه‌بر سریال پنج کیلومتر تا بهشت، سال 1391 در سریال دختران حوا نیز بازی کرده است. ملیکا پارسا این‌بار با حسین سهیلی‌زاده یعنی کارگردان سریال دختران حوا و هنرمندانی چون ایرج راد، نازنین کریمی، پوریا پورسرخ و گوهر خیراندیش همکاری داشت.

در این سال‌ها ملیکا پارسا با هنرمندان بسیاری تجربهٔ کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران پروین ملکی با 2 مرتبه، رعنا نیک‌رفتار با 2 مرتبه، پانته‌آ بهرام با 2 مرتبه، داریوش سلیمی با 2 مرتبه و حمیدرضا آذرنگ با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با ملیکا پارسا داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی ملیکا پارسا آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. ملیکا پارسا را باید بیشتر بازیگر تلویزیون بدانیم چرا که 58% آثار وی تلویزیونی و 42% آثارش سینمایی است. در واقع ملیکا پارسا از مجموع 7 اثری که در کارنامه دارد، در 4 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال قرعه، سریال دختران حوا، سریال پنج کیلومتر تا بهشت و سریال زمین انسان‌ها نام‌های و در 3 اثر در سینما با نام‌های فیلم شاید یک معجزه، فیلم مرگ ماهی و فیلم بلوک 9 خروجی 2 بازی کرده است.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:
melikaparsaa

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت