فرش آنلاین

Carpet online

فرش آنلاین
تهران / زعفرانیه / خیابان آصف (اعجازی) / خیابان رضا علی حسینی / پلاک 14 / واحد 1 و 2

 درباره/معرفی:

امروزه پیشرفت تکنولوژی باعث تغییرات کلی در روش خرید شده؛ به شکلی که هر روز تعداد بیشتری ترغیب می‌شوند تا از خدمات مجازی و خرید آنلاین استفاده نمایند.
فروشگاه فرش آنلاین با پشتوانه 45 ساله در بازار فرش دستبافت و ماشینی ایران از سال 1389 به صورت حرفه‌ای وارد عرصه تجارت الکترونیک فرش شد که طبق آمار سایت Alexa به عنوان پربازدیدترین وبسایت تخصصی فرش در خاورمیانه محسوب شده است.
وب‌سایت فرش آنلاین نخستین استارتاپ موفق در زمینه فروش آنلاین فرش در ایران و عضو رسمی انجمن کسب ‌وکارهای اینترنتی و دارای نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت است.
فرش آنلاین درصدد است تا با ارائه خدمات با کیفیت و استفاده از قدرت خرید مجازی در حوزه خرید فرش، روشی را رواج دهد که از یک سو برای علاقه مندان به صنعت فرش و دکوراسیون جالب باشد و از سوی دیگر راحتی در انتخاب و خرید را برای مشتریان به همراه داشته باشد.
هدف ما در فرش آنلاین اطلاع رسانی دقیق، شفاف سازی، آموزش و آگاه سازی درباره انواع محصولات و در نهایت خرید هوشمندانه با مناسب‌ترین قیمتها درکنار رضایت مشتریان است.

• آدرس:
تهران / زعفرانیه / خیابان آصف (اعجازی) / خیابان رضا علی حسینی / پلاک 14 / واحد 1 و 2

• تلفن:
22418326
22418327

• وبسایت:
farshonline.com

• ایمیل:
info@farshonline.com
farshonline@gmail.com

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

درباره






★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت